kris_a50 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har tenkt å bestille dette kortet. Koster 1531 på vsdata... Lurte på om noen hadde noen erfaringer med dette kortet. Regner med at 3-D ytelsen er omtrent midt på treet (likt som de fleste andre 4200-baserte kort). Egner det seg f.eks for overklokking? Og blir det brukbare resultater på f.eks tv-ripping med et sånt "alt-i-ett" kort? Krever ikke "profesjonell" kvalitet på tv-opptak... Håper noen har noen innlegg om saken... Hilsen Kris Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Vis du skal overklokke ville jeg valgt point of view, de folka lager kortene for at folk skal få lov å overklokke, praktisk talt, og dem gir det som et tips på infoen oxo. Så skal du overklokke kjøper du pov =) Ang TV ripping er det vel ett fett med alle gf4 korta kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har kortet, og det er absolutt brukbart det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå