xiyt Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Teksten på overskriftene er alt for knepet og stor skrift etter min mening. Jeg syns dere bør gå litt ned på størrelsen og ha mer flyt mellom bokstavene. -Kenneth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Enig der. Den er litt for dominerende. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Enig, syns den er for dominerende - var det første jeg la merke til. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Heisann, mener du teksten er vond å lese, eller bare at du liker den bedre om den er mindre kernet? Jeg synes det ser bra og magasinpreget ut med litt knepne overskrifter når teksten er stor, og jeg synes ikke lesbarheten går ned, så det er greit å vite hva dere tenker. At overskriftene er så store handler for øvrig om at de må tilpasses bildene de står til. Hvis bildene dominerer over teksten har vi bommet, rent estetisk, tror jeg. Men det kan godt hende de bør justeres litt ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er spesielt den øverste, Corsair PSU, som er litt stor. Det er kanskje fordi teksten under blir så liten i forhold til overskriften. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Syntes teksten er for stor, og muligens for bold, bokstavene står så tett inntil hverandre at jeg syntes det er vanskeligere å lese. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har problemer med vanlig svar, så må bruke hurtigsvar - siden utvider seg i det uendelige til høyre ellers, så fikk ikke editert den forrige posten. Lurer på om det har noe med at dere bruker en kombinasjon av stor, fet skrift samt helt svart tekst. Mulig at det hadde blitt bedre lesbart med en litt "lysere" svart (mørk, mørk grå). Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Angående problemet med å poste uten at vinduet utvider seg: Fint om du kan lage en post om det i tekniske problemer-underforumet, hvor du tar med nettleser, OS og kanskje også et skjermbilde. Angående overskriftene så er innvendingen notert bak øret. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg får ikke startet et nytt emne i det hele tatt - kan bare svare på emner ved bruk av hurtigsvar. Og siden jeg ikke får bruke vanlig svar, så får jeg heller ikke lagt inn bilder. Har lastet opp bilde på servern min så det kan ses her: http://www.krifos.com/bug.jpg Nettleser: IE7 OS: Vista 64 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Skjønner. Det er ikke jeg som er forumeksperten i drift, men jeg skal sørge for at det blir sett på. Redigert: Jeg prøvde dette med IE7 på Vista 32-bit nå, og det er samme problemet der. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er mulig H1-overskriftene er en tanke for store. H2 virker perfekt. H3-overskriftene (antar jeg) bør kanskje forstørres en smule med tanke på små skjermer (under 7"). Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 For øvrig er alle overskriftene på forsiden h2-overskrifter. h1-taggen brukes bare ett sted, i "Hardware.no", "Akam.no" og så videre, og deretter er det seksjonsoverskrifter og ingressoverskrifter som er neste logiske "nivå". Så alt er h2, selv om de formateres litt forskjellig for å holde ting variert. Ellers skal jeg eksperimentere litt mer med dette med kniping mellom bokstaver, og kanskje justere ned størrelsen på de største overskriftene litt. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 A-ha. Kanskje justere opp de minste overskriftene også? Det må i alle fall gjøres på amobil, som sikkert har mange mobile lesere. Kjekt å kunne lese alle overskriftene når man har oversiktsbilde av nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg