dinosauren Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Hver gang jeg skal spille CS:S, så må jeg ta av gratis versjonen av Zone Alarm firewall, ellers kommer jeg ikke inn på en eneste server. Der popper heller ikke opp en forespørsel der jeg kan trykke accept/deny på om jeg vil blokkere cs eller ikke. Er det noen som vet hvordan jeg kan spille CS samtidig som brannmuren er aktivert!! Takk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du må finne ut hvilken port Zone Alarm stenger igjen, for så å åpne den i brannmuren. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Om du åpner kontroll-panelet skal du finne en fane som har noe med programmer og slikt å gjøre. Du finner CS på listen der og velger "allow" på alt. Beklager at jeg ikke kan forklare bedre, men de to PC-ene med ZoneAlarm installert her i huset er avslått og i en annen etasje Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Dette her fikk jeg ikke til. Ingen som har en litt mer utfyllende forklaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå