Tbau5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Etter å ha brukt store deler av barndommen og ungdomstiden min forran pcen, vil jeg ta skrittet ut på gulvet. Venter bare på at en butikk skal ha tilbud på wii nå. P.g.a. wii sine spesielle kontrollere tør jeg ikke å kjøpe et tilfeldig FPS-spill, er litt redd for å bli skuffet, så jeg lurte på om noen kunne anbefale et der styringen er logisk? Leste omtalen av RE:Umbrella Chronicles og det virket utrolig spennende med Co-op, finnes det andre spill der man kan gjøre noe lignende? Torinogut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 dessverre ingen coop i dette spillet, med Medal of Honor: Heroes 2 har fenomenalt bra kontrollere, og har hevet standarden på Wii ifølge omtaler. Blir ofte sammenlignet med kontrollene i Metroid Prime 3, eg har ikkje spillt dette så ka som egentlig har best kontrollere kan eg ikkje svare på. Heroes 2 har også online spilling med støtte for 32 spillere. dessverre blei jo dette utsatt til neste år for Europa. Derimot virker det som om UC er eit solid coop-spill ja, men ver klar over at spillet "går på skinner" altså du styrer stort sett bare siktet på skjermen. Vurderer denne tittelen da eg er veldig glad i RE spill. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Tror jeg går for Metroid Prime eller MoH som FPS, men finner ikke noe fristende spill med mulighet for co-op. Det jeg egentlig har lyst på er Perfect Dark fra N64, var perfekt co-op der, men virker ikke som noe lignende har blitt gitt ut enda. Da er det bare å vente på at Wii kommer på tilbud et sted. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Medal of Honor: Heroes 2 ser ganske bra ut ja. Ingen med chippet/amerikansk Wii som har det? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Medal of Honor: Heroes 2 ser ganske bra ut ja. Ingen med chippet/amerikansk Wii som har det? Wii på tilbud ja.. Ja da kan du vente lenge :!: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hæ? Spurte han om Wii var på tilbud? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Vel, jeg hørte noe om at den var billig på Obs for tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Medal of Honor: Heroes 2 ser ganske bra ut ja. Ingen med chippet/amerikansk Wii som har det? Eg har det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ah, skjønner. Var kanskje det du "prøvde" å skrive over? Neida, fra spøk til revolver. Er grafikken bra? God Online del? Om du skulle gitt spillet en karakter, hva hadde du landet på da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Grafikken flyter stort sett 60fps, og det er eit deilig steg fra 30fps på Vanguard. Spillet ser godt ut til å vere ein Wii tittel, men litt varierende teksturbruk osv. Men motoren gjør jobben. Online delen har eg kun fått testet noen timer, har enda ikkje fått fast nett på kåken. Eg vil si online delen er grei nok, eg tror kanskje 6 baner blir litt lite i lengden. Når eg spillte syns eg også at man tålte litt for mye til tider, om det er noen server instillinger på dette det har eg ikkje fått sjekket enda. Men det var veldig artig å endelig kunne spille online med Wii`en. Kontrollene fungerer fabelaktig, som sagt over Flott å se at EA tråkker frem i terrenget her altså. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Resident Evil 4 (Wii edition) er et meget godt spill. 3dje person spill, men fungerer også som FPS spill til tider. Synes det har bra bruk av kontrollen, og meget god skyting til tider. Endret 15. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå