Testkise Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg har opplevd de siste dagene at alle linker har sluttet å virke. Dersom jeg får en link tilsendt via Messenger, f.eks., skjer det ingenting når jeg klikker på den. Når jeg laster ned mails i Outlook og de inneholder linker, får jeg imidlertid opp en feilmelding når jeg prøver å klikke på linken: "Generell feil. URL-adressen var: http://www... Systemet finner ikke angitt fil." Noen som aner hvordan jeg fikser dette, det er ganske irriterende. På forhånd takk for hjelpen! LØSNING: Måtte inn og endre på filtyper, og endret alle kategoriene av URL og HTM(L). Endret 17. desember 2007 av Testkise Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 For å klargjøre det, etter noe testing: Det jeg ser ikke virker er følgende: Klikke på linker i mailer jeg har fått via Outlook. Klikke på linker jeg får via Messenger. I dette tilfellet får jeg ingen feilmelding, det skjer bare ingenting. Når jeg imidlertid Ctrl+klikker i Word, f.eks., går alt helt greit. Foreløpig kan jeg altså ikke se annet som ikke virker enn Outlook (som er 2007-versjon) og Messenger. Det er imidlertid rart at Word funker, ettersom Outlook og Word er samme versjon. Ingen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå