m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å bundle 2 internett linjer (nei jeg tenker ikke på dual ISDN) Mere Bundle ISDN og kabel, pga mangel på upload, for meg som liker å spille på nett fucker dette opp pga return min er så jevlig lav og ustabil, noen som har noen ekspertise innenfor dette? For dere som tenker hvorfor jeg gidder det og ikke kjøper meg DSL istedet, så kan jeg kun få kabel her, ellers ville jeg slått til på DSL, som er nådagens teknologi. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Google. Connection teaming kan du søke på. styret med dette for en stund siden, og mener å huske det var et av søkeordene jeg brukte. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Prøv Load Balancing i Windows. Ved å knytte sammen forbindelsene. Det skal gå. Har ikke prøvd dette i praksis selv... Lenke til kommentar
m`K Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv Load Balancing i Windows. Ved å knytte sammen forbindelsene. Det skal gå.Har ikke prøvd dette i praksis selv... Jeg forstod ikke helt det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du trenger ikke å forstå det likavel... Det var til Windows 2000 server serien... Blanda litt... Trudde nesten at du var heldig der Men men, ser ikke vitsen med å kjøre Kabel og ISDN sammen bare for å spille.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå