Joachim_F Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ubisoft har kunngjort Heroes of Might and Magic: Kingdoms, et nettleserbasert flerspillerspill som skal lanseres til våren. Les mer Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Leste dette på Shacknews. Høres veldig bra ut. Ser for meg at produktiviteten på jobb til mange vil dale betraktelig nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ser virkelig morsomt ut dette. Elsker HoMM universet, og gleder meg til hvert spill. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 De fleste spill går online nå, noe som jeg mener er vell og bra, da det generelt er morsommere å spille online mot "menneskelig" motstand Og dette hjelper nok også mot piratkopiering, noe som jeg tror er en av hovedgrunnene til at så mange spill går online. Dog er det veldig viktig at disse spillene blir tilstrekkelig gjennomført, syntes det er så fryktelig mange online spill som er ubalanserte. Du kan leve med litt ubalansert AI offline, men når de forskjellige rasene er ubalanserte online, ødelegger det nesten alt. Det er også viktig å fremdeles lage en god offline del, selv om spillet er online. Dette er et stort mangel på flere spill, det å måtte spille online med engang, uten å få ha testet seg skikkelig eller trent seg litt opp offline først, kan ødelegge spillopplevelsen for mange. Da de rett og slett møter "umenneskelig" motstand. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan blir prisen på dette spillet da? Og jeg regner med at de firer litt ned på grafikken da spillet skal kjøres i en nettleser. Men dette kan absolutt bli morro. Har fortsatt Heroes of Might and Magic 3 ligende i spillhylla. Drar det frem nå og da, og er alltid like koselig. Musikken i spillet eier jo. Lenke til kommentar
dask Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan blir prisen på dette spillet da? Og jeg regner med at de firer litt ned på grafikken da spillet skal kjøres i en nettleser. Men dette kan absolutt bli morro. Har fortsatt Heroes of Might and Magic 3 ligende i spillhylla. Drar det frem nå og da, og er alltid like koselig. Musikken i spillet eier jo. Haha... du kom meg i forveien. Har også Heroes of might and magic 3 liggende rett ved skjermen, har spilt det en del i det siste ^_^ Blir garantert til å prøve dette nettspillet Ettersom jeg har spilt alle Heroes spillene som har kommet så høres dette lovende ut Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spillet blir gratis. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvor har du dette fra Darth? Hadde vært kos å prøve i alle fall Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var i allefall det jeg leste på Shacknews. A true web-based game, the title will require no download to play, with a user login allowing access to a free account from any computer. Beta keys have been bundled with the Heroes of Might and Magic Complete Edition (PC), which retailed today in Europe. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette blir helt genialt! Håper det kommer til å eie! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 For min del trenger ikke spillet å ha noe bedre grafikk enn HoMM 3. Duger i store mengder. Det er nemlig ikke grafikken i HoMM-spillene som har tiltalt meg. Det er det geniale turbaserte gameplay-et som kombinerer strategi og en slags rpg i samme spill! Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett.. Det der hørtes vanvittig kos ut! kulle gjerne hatt mange nok søsken til å kunne gjøre noe slikt selv. Tenk på alle alliansemulighetene. For ikke å snakke om hvordan en kan lure hverandre. ^^' Edit: Men hva angår dette spillet, noe mer informasjon om innholdet? Kommer det til å li mulig å lage egne maps for eksempel? Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 husker alle sommerne på gården, 5-6 søskenbarn satt benka sammens og spilte multiplayer på EN pc DET var tider det.. hver runde kunne ta 20 min aldri hatt det så morsomt ved dataskjermen som da.. sukk.. homm3 var rett å slett utrolig morsomt ! eneste som var kipt var mangelen på gode gjenomførte brett.. Det der hørtes vanvittig kos ut! kulle gjerne hatt mange nok søsken til å kunne gjøre noe slikt selv. Tenk på alle alliansemulighetene. For ikke å snakke om hvordan en kan lure hverandre. ^^' Edit: Men hva angår dette spillet, noe mer informasjon om innholdet? Kommer det til å li mulig å lage egne maps for eksempel? ja det var utrolig morsomt.. savner det no jævlig husker vi spilte så lenge at creeps haadde lett over 2k folk i seg 2k drager vakke å kimse av Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Aaah, dette skal bli ordentlig moro. Håper det blir bra, for dette skal jeg nok ha uansett. Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Høres fett ut. Hva koster denne pakken jeg må må kjøpe for å få beta keyen? Dette er offisielt spillet jeg ser meste fram til:D Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Yay, fikk nettop beta til dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg