General_Skurf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Heisann Tenkte å lage en tråd om ting som har blitt sagt gjort på grunn av alkoholen. Det kan være historier eller bare dumme kommentarer eller flaue ting som har blitt gjort. Jeg kan selv nevne flere episoder der jeg har sagt til en jente som jeg nesten aldri snakker med at jeg liker ho veldig godt. Egentlig ikke får å få meg no eller noe, men det kommer bare ut når alkoholen er på sitt beste. Og selvfølgelig så er det flaut å møte henne de neste årene. Grunnen til denne tråden er at vi kan le av hverandres i historier, jeg regner med at alle har noen gode på lager når det gjelder alkohol ^^ Så det er bare å skrive Endret 14. desember 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var en gang jeg var så drita, at jeg lagde en ny tråd på forumet uten å søke først. Klikk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan nevne at jeg ikke blir voldelig i fylla som mange andre. Blir heller ikke ekstrem kåt og vill voldta noen. Hvorfor er jeg sånn? Nermest normal i fylla? Blir snillere (seff), blir mer åpen (seff). Thats it. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 1: Kaste opp. Dette er jo standard på en litt dårlig dag. 2: Låse nøklene mine inni bilen med lysene på... Skammer meg fremdeles... 3: Blir alltid utrolig lite fokusert når jeg drikker. Så hvis jeg har en plan med kvelden, går den veldig gjerne i dass etter noen pils! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nei gud se hva jeg fant! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var en gang jeg var så drita, at jeg lagde en ny tråd på forumet uten å søke først. Klikk Nei gud se hva jeg fant! Jepp, fant den jeg og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Oida... Kanskje jeg skal skrive "En gang var jeg så full at jeg ikke leste andre posten i en tråd før jeg skrev et innlegg" Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da fortsetter vi her Denne stenges. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg