Hax0r0x Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeeg skulle bestille Asus A7N8X Deluxe/GD her om dagen, men ingen har det på lager, og det kommer vel ikke på lager før i slutten av måneden.... Hvorfor skal absolutt alle webshoppene bli fri for akkurat det kortet samtidig? :-? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Forde nesten alle web-shopper er kloner av komplett. Prøv f.eks. mpx og multicom eller psdata, dette er webshopper som får varene sine andre steder også. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Venter på det hk`et jeg og ser bra ut. men jeg venter på at hw.no eller en annet hw site tar en test av det. noen som vet om noen eller? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hmm titta litt på det hk en gang til nå. jeg som trodde det hadde BlueT , men nei da får jeg se meg om etter et annet. noen som har forslag(?) til et hk som har det meste? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er vel ikke noe problem å finne tester av det kortet, google is your friend. Har kortet selv Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Venter på det hk`et jeg og ser bra ut. men jeg venter på at hw.no eller en annet hw site tar en test av det. noen som vet om noen eller? Hva med denne: http://www.pcworld.no/dataguiden/index.cfm...82488C972FE284A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå