Theia Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tenker seriøst på å selge bilen min, og trenger litt hjelp til hva dere tror jeg kan be for den. Jeg skal helt ærlig innrømme at jeg har ikke peil på bil. Det er en BMW 318i 96-modell i ganske shabby tilstand. Den har gått ca. 200 000 km og vi kjøpte den for rundt 140 000. Det er en del rust på den, men kjøremessig har den blitt påkosta en del i det siste. Ny eksos, ordna bremsene o.s.v. Akkurat nå er den inne på verksted for å ordne tenningslåsen som streika i dag. Burde den selges som delebil eller burde den selges som vanlig bil? Hva burde jeg be om i en evt. annonse, har sett andre biler gå for rundt 50 000 og oppover, men vet ikke om det er mye for denne? Eller burde jeg selge den til en bruktbilforhandler. Mange spørsmål her men jeg håper at noen mer kvalifiserte enn meg kan komme med noen kloke ord. Da har jeg også noe å slå i bordet med overfor samboer når jeg må overtale ham til å kvitte seg med sin elskede BMW Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Her har du en tilsvarende bil til under 60 000. ..ser at det ligger andre fra mellom 40-60K + ute på nettet. Men med "litt rust", så ville jeg ikke forventa noe særlig mer enn 50K ihvertfall. Så kommer det jo også an på hvor mye utstyr som finnes på bilen. Hvordan bilen er vedlikeholdt osv. Når du sier "shabby", med "litt" rust, så ville jeg sagt 40 000. Hadde aldri gitt noe mer ihvertfall. Hva burde jeg be om i en evt. annonse, har sett andre biler gå for rundt 50 000 og oppover, Dette er nok mer en indikasjon på hva selger ønsker å selge for...i de fleste tilfeller blir biler solgt for mindre en beløpene som står i annonsene. Hadde jeg vært deg, hadde jeg annonsert den for 50K, og evt. senket prisen etterhvert, hvis responsen uteblir. Pantera Lenke til kommentar
ThE-fReaK Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 max 35.000 en kompis har hatt sin 318i til salgs en stund nå, høyeste budet han har fått er på 43k, bilen er strøken deluxe! null rust, ny effekt lakk, 3 eika m3 ratt, angeleys, bakrutesenker, efektannlegg og en del små pirk og detalier. dog er bilen en 1993 mod som har gått ca 240k, men motor er en ganske ny 318is som har gått så lite som 60k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå