Ksungam Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har en NorthFace-vinterjakke som jeg hadde på meg i skogen på tirsdag da vi hadde fagdag i gym. Nå lukter det bål av den! Hvordan får jeg det vekk? Har latt den ligge ute til lufting i 24 timer i strekk uten at det ble borte. Må jeg rense den? Eller er det andre mer lettvinte måter? En spray f eks. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det enkleste er å lufte jakken flere dager i strekk. Det finnes vel også ulike sprayer (Exit?) og sånt, men det hender jo at de lager flekker ... Ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis du bare fortsetter å bruke jakken normalt, tror jeg nok at lukten forsvinner etterhvert. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De over har rett. Frisk luft og daglig bruk fjerner det der. Ingen vits i å begynne med griseri. Første tur i skogen? Bål lukter jo fint da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Endret 21. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Et triks for å fjerne lukt fra sko er å putte de i frysa over natta, testa det selv og har funket veldig bra. Kansje det funker på jakka de også Lenke til kommentar
Lena90 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva med å vaske jakka? om jakkene mine lukter bål etter turer og sånn tar jeg de i vaskemaskinen eller for hånd kommer litt an på hva jakka tåler.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå