AldaZar Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 D.S.R er på utkikk etter en helt rå pilot, Kanskje det er deg Vi er en veletablert klan som er utrolige aktive. så det er en forutsetning for at akkurat DU kan søke. Som sagt er det gode piloter vi er på utikk etter, Både jagere og bombere.Men alle kan søke om tryouts. hvis dette høres interresant ut så hører vi gjerne fra deg. send meg en mail på [email protected] Besøk oss på: http://www.dirtysniper.com eller kom innom kanalen vår: #dsr.public @quakenet spør etter meg hvis ingen av de som er der vet hva du spør om Men husk: AKTIVE spillere only Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Neste gang forteller vi også hvilket spill det gjelder, uten at folk må inn på hjemmesiden for å se at det er Battlefield 1942 det dreier seg om. Eller var dette en del av en lur markedstrategi? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Prøv å tenk selv...........piloter, klan, hva tror gamerne jeg tenker på da?? commanche 4? nei seff er det battlefield1942. Og hvis den som leser dette og ikke skjønte at det var battlefield, trenger vi deg sikkert heller ikke. Ellers så ville jeg at så mange som mulig skulle inn på siden vår ja. Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det no annet enn BF som gjelder om dagen da? Vil bare nevne at vi søker aktive Americas Army spillere og. /me smekker Alda på pongen for egotrippen :o --- Varga$-D.S.R XO AA dept Dirty Sniper Ratz www.dirtysniper.com Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 ok, glemte det da. :o Det gjorge vondt i pongen varga$... Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei Jeg har litt lyst å joine en americas army clan. Får jeg komme på en try-out en gang? Br Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Aldazar: Tenkte automatisk på Tribes 2 jeg..der brukes også piloter og bombefly i stor stil. Lenke til kommentar
Nitro-D.S.R Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 HeiJeg har litt lyst å joine en americas army clan. Får jeg komme på en try-out en gang? Br Halla Add meg på icq 108980163 eller stikk innom #dsr.public @ quakenet så kan vi jo snakkes der Btw noen kjappe "regler" for å joine D.S.R - Du må: - Være over 18 år (unntak har blitt gjort og gjøres nok igjen i spesielle tilfeller). - Kunne kommunisere på Norsk. (baah regner med du kan det siden du leser dette forumet ) - Være aktiv: Dvs spille mye, være sugen på kamper mot andre klaner og være et aktivt medlem av et etterhvert stort community. - Utvise normal god oppførsel: Drittsekker får ikkje joine uansett kor gode de måtte være :-) Mvh Nitro Co - www.dirtysniper.com Lenke til kommentar
Nightstalker Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 HeiJeg har litt lyst å joine en americas army clan. Får jeg komme på en try-out en gang? Br Halla Add meg på icq 108980163 eller stikk innom #dsr.public @ quakenet så kan vi jo snakkes der Btw noen kjappe "regler" for å joine D.S.R - Du må: - Være over 18 år (unntak har blitt gjort og gjøres nok igjen i spesielle tilfeller). - Kunne kommunisere på Norsk. (baah regner med du kan det siden du leser dette forumet ) - Være aktiv: Dvs spille mye, være sugen på kamper mot andre klaner og være et aktivt medlem av et etterhvert stort community. - Utvise normal god oppførsel: Drittsekker får ikkje joine uansett kor gode de måtte være :-) Mvh Nitro Co - www.dirtysniper.com Da Uber Lord has spoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå