Kim83 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg har SimplePHPBlog og skal sette inn javascript på en side. Jeg har eksempel på hvordan scriptet fungerer Hvordan kan jeg få lagt det inn i bloggen min? Gjør oppmerksom på at simplebloggen bruker flat tekst. Her er koden som skal inn: <html> <head> <script type="text/javascript" src="swfobject.js"></script> </head> <body> <p id="player2"><a href="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">Get the Flash Player</a> to see this player.</p> <script type="text/javascript"> var s2 = new SWFObject("imagerotator.swf","rotator","360","480","7"); s2.addVariable("file","playlist.xml"); s2.addVariable("transition","random"); s2.addVariable("shownavigation","true"); s2.addVariable("overstretch","true"); s2.addVariable("width","360"); s2.addVariable("height","480"); s2.write("player2"); </script> </body> </html> Endret 14. desember 2007 av Kim83 Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du må ha et program du kan lage flash med Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kan du utdype php_user? Det er jo tydelig at galleriet virker hvis man klikker på linken. Tror ikke det er behov for å lage noe i flash. Jeg ville gått gjennom innstillingene i bloggen og sett om det var mulig å stille inn støtte for (x)html tags. Det er også mulig at du kan sette det direkte inn i innholds databasen. Avhengig av om bloggen filtrerer tags når setter inn data eller når den henter ut (jeg går ut i fra at det er dette du mener med flat tekst). Også må du kun sette inn det som ligger mellom <body> og </body>. Body head og html taggene finnes allerede i starten og bunnen av bloggsiden din. Endret 14. desember 2007 av grimjoey Lenke til kommentar
Kim83 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hmm, jeg får prøve meg litt frem. Scriptet fungerer jo utmerket. Må bare finne ut hvorfor det ikke viser når jeg legger inn [ HTML ] tags på bloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå