Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg må urinere unormal ofte.

Olum

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142

Jeg sitter og leser tråden her, og rett før, tenkte jeg å kjøpe en Cola før jeg drar på skolen. Når jeg hadde lest ferdig her nå, fikk jeg lyst til å helle saft på en colaflaske istedenfor.

Har nokså samme problem som deg, og tenker også på det å ta en brusfri uke. En ting som er sikkert er at det ikke blir en av de neste 3 ukene, grunnet jul og skoleball :p

Men uansett *mine innlegg* i tilfelle det skulle dukke opp noe mer, som f.eks resultater av ditt eller datt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det min andre dag av den brusfrie uka. Første dagen, i går, var helt jævlig. Jeg slet virkelig med å konsentrere meg før spisefri. Det ble ikke bedre av at alle kompisene mine kjøpte litervis med Cola i friminuttet. Mamma mente at det kan hende jeg er fysisk avhengig av brus. Får se om viljestyrken holder da.

Lenke til kommentar

Hvis man må pisse ofte betyr det at blæren tror den er full. Man må la blæren utvide seg. Å gjøre dette av seg selv kan være krevende. Man får medikamenter som sløver muskulaturen som igjen betyr utvidet blære. Å sette seg mål som å pisse hver fjerde klokketime er en god fremgangsmåte. Det kommer seg etterhvert.

Finner mye bra på lommelegen om emnet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke akkurat samme problem, klarer meg fint en skoledag fra 8-16.00 uten og gå på do, men når jeg drikker alkohol, da må jeg faen meg pisse sikkert 3-4 ganger i timen, spessielt hvis jeg drikker øl iom at jeg da drikker ganske mye.

Edit: Jeg var også slik før at jeg alltid måtte på do iløpet av skoledagen og da var det kun fra 08-1400, men jeg prøvde alltid å la være til jeg kom hjem, og nå har vi to timer lengre skoledag og er ofte jeg ikke må på do når jeg kommer hjem engang^^

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...