Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det finnes smuttehul i kunderservicen til mobilleverandører! Det ofte at de aller fleste kundeservice har et nr på 5 siffer som du skal ringe og du får forskjellige takster ut ifra din mobil abonemang. Og det koster endel penger å ringe kundeservice. F.eks: telenor frifiks, da koster det hele 5kr pr/min å ringe til kundeservice! De fleste kundeservice har et 8 sifferet nummer som du kan ringe de når du er i utlandet. Da betaler du kun for taksten operatøren din tar, blir da roaming takster. Det som er kjekt at hvis du er i Norge og ringer kundservice på det 8 sifferete nummeret så koster det kun vanilg takst, og ikke noe ekstra fordi du har en annen abonemang og slikt! Hvis du har gratis minuttpris på fasttelefon så vil det bli gratis å ringe kundeservice på enkle nummere! Du kan med andre ord, spare masse penger ved å ringe "riktig" nummer til kundeservice! Hos Netcom så kan du til og med ringe gratis kundservice, via internett(se listen). Liste over rimeliger kundeservice nr! Telenor: +47 91 50 90 00, Link til guide om gratis kundeservice! Tele 2: +47 21 31 49 51 Netcom: +47 92 40 50 50, Link til guide om gratis kundeservice! One Call: +47 21 99 35 99 Ipea: +47 55 60 38 90 Combitel: +47 55 98 22 04 Ring riktig nummer og få rimeligere kundeservice! Kilde Endret 16. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå