spaceace Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 har planer om å kjøpe meg en ps3, men tenkte å importere.. Jeg har en relativt ny sony crt skjerm, vil den amerikanske maskinen fungere på den? har hørt noe om hertz etc. noen som vet, evnt bruker amerikansk versjon på norske crt skjermer? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja det vil fungere fint. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg brutke japansk ps3 på en eldgammel norsk tv, så da funker vel den fra usa og... Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 har planer om å kjøpe meg en ps3, men tenkte å importere.. Jeg har en relativt ny sony crt skjerm, vil den amerikanske maskinen fungere på den? har hørt noe om hertz etc. noen som vet, evnt bruker amerikansk versjon på norske crt skjermer? PAL fargesystem som brukes bla. i Norge betyr: phase-alternating line, phase alternation by line eller phase alternation line, er et fargekodesystem brukt i TV-kringkastningsystemer i store deler av verden. PAL er et "bedre" system enn NTSC For at du skal kunne bruke en PS3 med NTSC system. Må TV apparatet ditt ha støtte for slike signaler. NTSC er et analogt TV-system som brukes blant annet i Korea, Japan, USA og Canada. Navnet er en forkortelse for National Television System(s) Committee, standardiseringsorganisasjonen som skapte NTSC. De fleste nyere TV apparater har støtte for ALLE systemene, det er fler enn de to. Men du kan ikke se PAL filmer på en PS3 med NTSC system. En annen ting du bør tenke på. FØR du importerer noen PS3. Er at i Norge har vi kjøpsloven som gir deg 5 års reklamasjonsrett (som regel 3 år utover garantien du får fra butikken og produsenten). Derfor bør det være en meget stor prisforskjell, over 50%, på et produkt. Før det over hodet vill lønne seg å importere noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå