errgo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har en 1990 mod Audi 80 1.8S som ikke blir skikkelig varm. Temperaturmåleren beveger seg knapt over minimumsmerket, og det tar veldig lang tid før lufta i varmeapparatet blir noenlunde halvlunken, hvis den i det hele tatt blir varm. Mistenker termostaten, så den vil jeg ha skiftet. Jeg søkte på bruktbildeler.com, men fant ikke termostat der, så jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt ny eller brukt termostat. Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Termostat kjøper du ikke brukt. Sjekk butikker som mekonomen, meca, biltema, torshov, bilextra osv Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Som Erik sier; kost på deg en hundrelapp i ny og ne - så slipper du at alt går til skogs. Tør jeg foreslå www.mekonomen.no / www.biltema.no Nødløsninger skal kun velges når lønninga ikke har kommet på konto! Haggiz_ Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Takk, jeg fant på biltema Jeg ante ikke at termostaten var så billig. Jeg trodde den kanskje kostet minst 1000kr eller mer ny. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Akkurat. Mye billigere enn konsekvensene av skadet termostat. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Termostat koster ikke store greiene. Det er en slitedel. En annen ting, vær obs på at du kanskje må tappe av kjølesystemet også. Vurder dermed å bytte dette i samme slengen, kjøleveske altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå