Antihero Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva er den beste budsjett cd-brenneren til rundt 500 kr? Eller er det ett fett hvilken jeg velger? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Ganske ett fett.. selv så har jeg god erfaring med LG brenner. Betalte 550 kr for min 40X i fjor. Men å gå etter Plextor er bare tull mener nå jeg, man betaler BARE for merket intet annet. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Lite-on er vel bra.. Også førnøyd med min Plextor 40x, og Asus 52x.. Som står i hver sin maskin.. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 betalte 500,- for min lite on 40X for en mnd. siden, hos elkjøp. har ikke hatt en feilbrenning enda! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 SAMSUNG! med 8mb bØffer Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ganske ett fett.. selv så har jeg god erfaring med LG brenner. Betalte 550 kr for min 40X i fjor. Men å gå etter Plextor er bare tull mener nå jeg, man betaler BARE for merket intet annet. Me2, LG sine CD-brennere er helt ok Har brent over 100 cd'er og aldri hatt en eneste feilbrent. Billig og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå