Gå til innhold

Nytt Headsett til bærbart bruk - Max 1300,-

EggMan88

Anbefalte innlegg

Skal ha meg et nytt headsett til bruk med mp3 spiller. Av musikk hører jeg mest på

- Eldre Rock.

- Nyere Rock.

- Metal.

- Til tider andre musikksjangere.

Grensen jeg har satt meg er på 1300,- og jeg ønsker et par headsett som demper lyden passivt. Har et parr AKG K518 DJ fra før av, men klarer rett og slett ikke og høre på musikk i mer en 1 time om gangen for disse sitter veldig stramt rundt ørene og det er ikke noe "demping" på bøylen over.

Har sett på følgende headsett:

Denon AH-D1000

Er absolutt ikke bundet til Denon så kom gjerne med innspill av andre merker og slikt.

Takk for hjelpen :D

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt Denon'en, så jeg kan ikke uttale meg, men jeg har hørt Beyerdynamic DT660, og den er virkelig bra.

https://prisguiden.no/product.php?productId=19717

Den er lettdrevet, sammenleggbar, behagelig og passer meget bra til rock.

Bassen er raskt, kontant og det er mye av den. :-)

Såvidt jeg husker, så følger det med både skinn- og stoffputer.

Den er forsåvidt ganske stor, men det er vanskelig å unngå hvis du vil ha god demping og store puter.

Ellers er Ultrasone HFI-550 en ganske lik konstruksjon, men når ikke helt opp til DT660 lydmessig.

https://prisguiden.no/product.php?productId=40861

Men til prisen er den vanskelig å slå.

Det følger ikke med stoffputer til denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Litt over prisgrensen, men hva med dt770? de er veldig godt likt i den prisklassen, komfortable, demper sykt bra og har god lyd. Ligger vel på 15-1600. Ellers så kan du se på Sennheiser HD25, men de ligger vel på samme prisen. Denon d1000 har fått gode kritikker da, så ikke noe dumt tips det. Et annet raskt tips du kan sjekke, sennheiser hd 595

Lenke til kommentar

Synes HD 595 var stort og så litt klumpete ut, det samme gjelder dt770, vet at dette er et utrolig bra headsett men virker litt stort for mitt bruk. Sennheiser Hd25 så utrolig bra ut men den noe høye prisen er det eneste som jeg tviler litt på. Keep it coming med forslag her :D

Beyerdynamic DT 660 så også utrolig digge ut og holdt nesten på og fylle ut skjemaet og bestille en, helt til jeg så kabel lengden. Har en 2.5m lang kabel på dette headsette her og synes det er alt for langt, kan bare tenke meg hvordan en 3m lang kabel er. Har vært borti lange kabler før og synes det er noe av det værste som finnes.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Synes HD 595 var stort og så litt klumpete ut, det samme gjelder dt770, vet at dette er et utrolig bra headsett men virker litt stort for mitt bruk. Sennheiser Hd25 så utrolig bra ut men den noe høye prisen er det eneste som jeg tviler litt på. Keep it coming med forslag her :D

Beyerdynamic DT 660 så også utrolig digge ut og holdt nesten på og fylle ut skjemaet og bestille en, helt til jeg så kabel lengden. Har en 2.5m lang kabel på dette headsette her og synes det er alt for langt, kan bare tenke meg hvordan en 3m lang kabel er. Har vært borti lange kabler før og synes det er noe av det værste som finnes.

så først nå at det var til bærbart. hd25 er da absolutt et bra valg! men prisen er en smule høy ja. ville kanskje tatt en titt på denne: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...&nplm=TL042

De er ofte sett på som nummeret under hd25 i bærbar sammenheng

Forøvrig så er ikke kabellengden noe å bry seg om, det er det man har loddeutstyr til. Har selv hatt flere hodetelefoner med 3m ledning, kuttet ned til 120cm og satt på en ny plugg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...