Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Etter at jeg spontansolgte gamlebilen (edru), har jeg vært uten bil, til min store ergrelse. Og med BMW som krav, telemark og vestfold som område, og altfor mye kveldsjobbing, har det blitt dårlig med ny bil - inntil i går. Ikke helt det jeg hadde sett for meg at jeg kom til å kjøpe, men hey, trenger ikke være negativt. Det er i det minste en BMW. 1998-modell 520i med faceliftlykter og Schwarz II lakk. (fytti helvete for noen små hjul...) Endret 14. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Najs najs. 5-serien er bedre enn 3-serien vett Har du noen planer for den? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Takk takk. Planer inkluderer i hvert fall stereo (bombe da gitt). Skal kjøpe skiposeettermonteringssett (elsker det ordet). Blir vel til at jeg kjøper meg et Pioneer TS-C131PRS frontsett og en AVH-P5900DVD. Ellers er jeg ikke helt sikker på hva jeg gidder å gjøre, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå