Gå til innhold

Har bursdag i dag

saluttknall

Anbefalte innlegg

Hei håiehåi! I dag er det 14. desember 2007 og Eirik fyller 13 år. Nå er barndommens tid over og de harde ungdommsår tar til. I tiden fremover vil jeg gå over fra å være et uskyldig barn med naive tanker til å bli en kynisk og rasjonell akademikersønn. De gaver jeg i dag vil få vil symbolisere ungdommen. Ungdommen er nemlig sjelen i samfunnet for uten ungdommen ville ikke samfunnet hatt noen fremtid! Ungdommen er drivkraften, ungdommen er alt og barndommen er forbi! :!: :!: Ja, jeg vet. Jeg er litt trøtt, men jeg har bursdag. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan vi jo like godt gratulere Gunder1(37), inken(24), H_S(28), slowscan(34), _ziggy_(34), §xs§(22), Tromax(27), Lowtech(35), Steina(19), AndyB(53), phreak-z(23), zt0ffy^^(20), Pels(21), Jcegeland(23), Pioneer 1337(20), kjetilaa(25), LogiZa(19), sengblom89(18), qtec_anders(17), zxrr(29), Bamboocha(18), tha_general(20), AssFaster(18), Megetslem(15), DieAllerVaerste(37), stea(23) som alle også har bursdag i dag.

Lenke til kommentar

WolliBoy: Second that! =P

Men alikevel, grattis med dagen og får håpe du nyter følelsen av å være "voksen". Bare vent til du begynner å komme i min alder (17) og oppover. Da helvette begynner med forpliktelser, ansvar og alt det tullet. Selv i en alder av sytten tenker jeg ofte at jeg kunne ønske jeg var 12-13 igjen!

Lenke til kommentar
Du er ikke mann før du har hår på brøstet ^^

PS: Ikke DU som jeg quoter.

DU er ikke mann før det lugger når du driter.

Liten Historie:

Vennene mine Martin og Kim krangla over hvem som var eldst. Ente seff med at martin vant siden han er eldst.

Så svarer muttern: Gå på dass å tæll rævhår å se kem som e mest utvilka. Martin blei sur. Kim rolfa.

Herrejesus jeg er dårli og fortelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...