Gå til innhold

Gratis kundeservice hos Netcom og Telenor! Ja! du hørte riktig!


Anbefalte innlegg

Jeg har vært kunde hos Netcom i noen år nå, og har ringt til Netcom kundeservice gratis stort sett hele tiden!

Tenkte at jeg skulle dele informasjonen min med dere forumbrukere som er kunde hos Netcom! ;)

 

1. Følg linken(e) og trykk på "ring gratis"

Netcom

Telenor

 

2. Kommer da opp et vindu, der du skriver inn mobilnr eller fasttelefon. Og trykk på ring gratis!

 

3. Da vil telefonen din ringe, svar telefonen din og du blir satt over til Kundeservice!

 

EDIT:

Har oppdatert med telenor også! ;)

Endret av Adda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette).

 

Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette).

 

Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense.

Er helt enig med deg der! NÅr du betaler for en tjeneste så burde også kundeservice vært inkludert uten kostnader!

Lenke til kommentar
Før i tiden (rundt år 1998-2002) var det faktisk gratis å ringe NetCom kundeservice fra sin egen mobiltelefon også (om man hadde NetCom abb.). Det var også gratis å ringe sin egen PersonSvar og høre på meldingene (det var heller ingen oppstartsavgift på dette).

 

Min mening er at det fortsatt burde være sånn, ikke bare hos NetCom, men også hos alle andre operatører. Man betaler trossalt en fastsum for Personsvar/Mobilsvar, så hvorfor tellerskritt? Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt? Hvorfor skal man betale for å stå i 10 minutter i kø for å i det heletatt få prate med noen på kundeservice? It doesn't make sense.

Er helt enig med deg der! NÅr du betaler for en tjeneste så burde også kundeservice vært inkludert uten kostnader!

 

 

... Men så kan man jo ringe gratis via gulesider da=)

 

Men forsåvidt, burde det vært gratis fra telenor sin side og=)

Lenke til kommentar
Og hvorfor skal man betale for service (feilretting/fakturaretting), når man har et aktivt abb. man betaler for, som i utgangspunktet skal være feilfritt?

 

kan jo kanskje være at det ikke er pga feil at de fleste kunder ringer inn? :p

 

en ting til er jo at det nummeret man får opp på link i førstkommende post av NetCom, er nummeret til sentralbordet, og ikke kundeservice. man kan nok bli satt over, men kan være greit å vite ;)

Lenke til kommentar

Supert tips! Fant ut at det er andre som har denne funksjonen også. Testet med ulike søkeord og det var mange som hadde denne funksjonen. Det skulle ha vært mer info om hvordan det fungerte på sida, jeg skjønte ikke automatisk at min telefon skulle ringe til meg, slik at jeg kunne ringe til andre...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...