kink Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med hvordan jeg kan få laget fisheye funksjon på et bilde i photoshop? Har prøvd meg frem flere ganger men får det ikke til. Har forøvrig photoshop cs2. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Filters --> Distort --> Lens Correction. Den øvste slideren, der det står Remove distortion, drar du til venstre. Prøv det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Står ikke slike ting i manualen som følger med? Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Og siden noe kan stå i manualen er det ikke lov å spørre? Kanskje like greit å stenge forumet da det meste går og finne ut av andre steder?? Ikke vær så streng Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Står ikke slike ting i manualen som følger med? Ikke alle har en manual å se i. Jeg, for eksempel, fikk Creative Suite-pakken gjennom skolen og fikk derfor bare en CD-key og thats it. Det innlegget ditt var totalt meningsløst, beklager. Og btw, signaturen din er på 5 linjer, skal ikke brukermods gå foran med et godt eksempel? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Står ikke slike ting i manualen som følger med? Haha ... skal se om jeg finner min...... hm.... mener det fulgte med når jeg kjøpte av piratebay... hvis ikke må jeg ringe å få en... piratebay driver vel seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå