Catkin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, men jeg tror det er en trend.. kan kanskje kalle det en ukultur blant reguleringstannleger.. Henger meg med på den. For min tannlege grafset også i munnen min uten hansker. Og joda, han hadde like hårete armer som chewbakka han også. Ekkelt! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tatt av reguleringa! Er dette noe á la "tatt av vinden", "tatt av kvinnen" og så videre?? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, men jeg tror det er en trend.. kan kanskje kalle det en ukultur blant reguleringstannleger.. Henger meg med på den. For min tannlege grafset også i munnen min uten hansker. Og joda, han hadde like hårete armer som chewbakka han også. Ekkelt! Word! Men han vaska henda i sprit, terpentin elns. tror jeg Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jaggu på tide ass! Så jo ut som et tog-helvete der inne!! Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mulig det. Tannlegen min har også veldig hårete armer. Han liker å ta et godt grep rundt hele halsen min når han skal fikle med ting i munnen min. Kan det være han som har rumpehake og tidenes sureste sekretær? Haha, han har i hvert fall VELDIG mye hår på armene Litt glad jeg er ferdig med han vet jeg Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hm, hadde en skikkelig naaaais kvinnelig reguleringstannelege jeg.. DET var ille det. Er ikke like gøy å ligge på bordet med masse instrumenter i kjeften og puppa stirrer på deg. Vips så har du mt. everest i buksa Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hm, hadde en skikkelig naaaais kvinnelig reguleringstannelege jeg.. DET var ille det. Er ikke like gøy å ligge på bordet med masse instrumenter i kjeften[...]. [...]Vips så har du mt. everest i buksa Trudde med ett du var keen på tannlegen jeg Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 tja, var ikke så ille lenger å gå til tannlegen nei står over deg med stramt og pent puppestell som presser deg i trynet er ikke feil... Lenke til kommentar
Mr-Marbles Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 gratulerer da har hørt at gom er forferdelig plagsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå