Gå til innhold

Tatt av reguleringa!

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^

Åja ^^

men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. :ohmy:

Hva er gom?

Sånn plastform av de øvre tennene, som du må bruke, så ikke tennene går tilbake i den gamle formen.

Lenke til kommentar

Først: Gratulerer! Det som jeg synes er verst med regulering, er alle de munnsåra jeg får av den. Regulering i seg selv synes jeg ikke er noe problem. Jeg vil faktisk heller ha regulering et halvt år "ekstra" enn den herkens gommen i ett år. Det skal jeg sågar si til tannlegen. Dog har jeg hatt reguleringen i fire år, så er det vanlig? Skal lell bli godt å bli kvitt den omsider ...

Endret av Ituca
Lenke til kommentar

Gratulerer så mykje :thumbup:

Først: Gratulerer! Det som jeg synes er verst med regulering, er alle de munnsåra jeg får av den. Regulering i seg selv synes jeg ikke er noe problem. Jeg vil faktisk heller ha regulering et halvt år "ekstra" enn den herkens gommen i ett år. Det skal jeg sågar si til tannlegen. Dog har jeg hatt reguleringen i fire år, så er det vanlig? Skal lell bli godt å bli kvitt den omsider ...

Fire år er val kanskje en del over gjennomsnittet vil eg tru. Eg hadde den i eit år og ja, eit par veker eller noko slikt. Det var godt og få den av, men nå har jeg slek "gom" eller "ganeplaste" som eg brukar om nettene. Heilt greitt eigentleg. Er enig med det å ha regulering nokon månader ekstra enn og kave rundt med den hersens plata.

Lenke til kommentar

Det jeg synes var verst med regulering var ikke at det gjorde vondt.. Har en rimelig grei smerteterskel..

Det at reguleringstannlegen min mer hårete enn King Kong samtidig som han ALDRI brukte hansker var verre... Grøsse.. Jeg husker fortsatt... 7 år etter hvordan "håndhårene" hans kilte leppene mine.. :blink::sick:

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...