Coffey Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ENDELIG! No more mr. Braceface! Velkommen til Handsomeboy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Åja ^^ men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Åja ^^ men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. Hva er gom? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Åja ^^ men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. Hva er gom? Sånn plastform av de øvre tennene, som du må bruke, så ikke tennene går tilbake i den gamle formen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg tar av imorgen ... Hater den dritten. Men gratulerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har mange måneder igjen med regulering Jaja, gleder meg til jeg skal dra tunga fram og tilbake over de glatte tennene. Gratulerer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du blir vandt men den "ganeplata" etter noen dager ^^ ingenting er som å ta tungen over tenna og kjenne glattheten etter 1.3 år med regulering. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Glad for å ha perfekte tenner jeg.. Gode gener! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Først: Gratulerer! Det som jeg synes er verst med regulering, er alle de munnsåra jeg får av den. Regulering i seg selv synes jeg ikke er noe problem. Jeg vil faktisk heller ha regulering et halvt år "ekstra" enn den herkens gommen i ett år. Det skal jeg sågar si til tannlegen. Dog har jeg hatt reguleringen i fire år, så er det vanlig? Skal lell bli godt å bli kvitt den omsider ... Endret 21. desember 2007 av Ituca Lenke til kommentar
katet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer så mykje Først: Gratulerer! Det som jeg synes er verst med regulering, er alle de munnsåra jeg får av den. Regulering i seg selv synes jeg ikke er noe problem. Jeg vil faktisk heller ha regulering et halvt år "ekstra" enn den herkens gommen i ett år. Det skal jeg sågar si til tannlegen. Dog har jeg hatt reguleringen i fire år, så er det vanlig? Skal lell bli godt å bli kvitt den omsider ... Fire år er val kanskje en del over gjennomsnittet vil eg tru. Eg hadde den i eit år og ja, eit par veker eller noko slikt. Det var godt og få den av, men nå har jeg slek "gom" eller "ganeplaste" som eg brukar om nettene. Heilt greitt eigentleg. Er enig med det å ha regulering nokon månader ekstra enn og kave rundt med den hersens plata. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Åja ^^ men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. Bruker du gom på dagtid? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer! Du sitter og sveiper tunga over tennene akkurat nå regner jeg med? ^^ Åja ^^ men, har fått gom (staves det sånn?), så sveipinga gjør at jeg brekker meg.. Bruker du gom på dagtid? 24/7. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Ikke når du spiser vel? Uhm, ok. Endret 21. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer . Vet hvordan det er! Tok av min i syvendeklasse dog. Måtte bruke gom etter dette, men det skjedde så og si aldri. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Måtte bruke gom etter dette, men det skjedde så og si aldri. Samme her. Merkelig hvordan den bare ble mindre og mindre brukt. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Det jeg synes var verst med regulering var ikke at det gjorde vondt.. Har en rimelig grei smerteterskel.. Det at reguleringstannlegen min mer hårete enn King Kong samtidig som han ALDRI brukte hansker var verre... Grøsse.. Jeg husker fortsatt... 7 år etter hvordan "håndhårene" hans kilte leppene mine.. Endret 22. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du har ikke tilfeldigvis tannlege i Storgata i Oslo, Melkekartong? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, men jeg tror det er en trend.. kan kanskje kalle det en ukultur blant reguleringstannleger.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Mulig det. Tannlegen min har også veldig hårete armer. Han liker å ta et godt grep rundt hele halsen min når han skal fikle med ting i munnen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå