medlem-68510 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hørt rykter om at disse ødelegger hardware. Noen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er vel i første rekke psu-en selv som har tatt kvelden. Men når den gjør det kan det jo være en risiko for at den skader annen hardware i samme slengen... Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hørt rykter om at disse ødelegger hardware. Noen som har noen kommentarer? Jeg hadde en 580w fra hiper, og den tok kvelden. Søk på den, så får du mange svar. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde en 580w fra hiper, og den tok kvelden. Søk på den, så får du mange svar. Jeg har også en slik -.- Den driver bare grafikk-kortene mine akkurat nå, men jeg liker ikke ryktene jeg har hørt. Lenke til kommentar
TheEagle77 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vet om tre Hiper foryninger som har tatt kveld. Ingen av dem tok knekken på annen hardware, men en kan være aldri garantere at det ikke skjer...... Min anbefaling: Bytt dem ut. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har hatt min i 3/4 nå og har ikke opplevd et fnugg av problem. alt er glimrende. jeg har en Hiper Type-R 580w. Lenke til kommentar
TheEagle77 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har hatt min i 3/4 nå og har ikke opplevd et fnugg av problem. alt er glimrende. jeg har en Hiper Type-R 580w. De jeg snakker om røk omtrent etter 2år. De fungerte helt fint men røk uten forvarsel. Når det er sagt så har dette vært et velkjent problem hos Hiper, så de bør ha fjernet dette problemet i nyere PSU'er. Men jeg får meg ikke til å kjøpe samme merke før dette er bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå