loped_85 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Har akkurat lastet opp mitt nyeste verk. Hør LOFFE-Filter her! Setter pris på tilbakemeldinger Endret 14. desember 2007 av LOFFE_pwr Lenke til kommentar
steff9108 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Forsåvidt en ålreit sang, men den tok ikke av. 1. sangen var chill å høre på i starten, men den skarpe lyden som kom følte jeg ikke passet helt inn... 2. lyden kunne ha være bra men den ble for opphogget (om du skjønner) ble lizzom ikke noen melodi men hvem er jeg til å dømme... hvor lenge har du holdt på ??? Lenke til kommentar
loped_85 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 1. Den skarpe lyden er nok litt for skarp. 2. Det er heller ikke ment som en sammenhengene melodi. Men jeg er ingen proff på melodilaging så det er jo litt på teste stadiet hehe. Har holdt på en god stund (på hobby nivå) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var beaten som ikke passet inn.. var for slækk. Sangen må bli mer aggressiv! Den pipelyden var helt ok. GIEF MOAR TRØKK! Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva er det med det forumet her og pipeleads? xD blir så lame:P se se utenfor egenprodusert så skal jeg få lasta opp no ordentlig hardt så fort som mulig:D:P Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hva er det med det forumet her og pipeleads? xD blir så lame:P se se utenfor egenprodusert så skal jeg få lasta opp no ordentlig hardt så fort som mulig:D:P Hihi, gjør det du Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå