Lapette Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Helleu.. Jeg har hørt masse snakk om overklokking, men jeg aner egentlig ikke hva det er for noe... Hva burde jeg gjøre for å overklokke PC'en min? BURDE jeg overklokke PC'en min? På forhånd takk.. -Lapettte Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 En liten guide om overklokking: http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Ja. Du burde overklokke om du: kjeder deg, vil ha mer ytelse av pc´n din, vil være tøff osv.. Men den største grunnen er: Forde du kan Gudd Løkk 8) Lenke til kommentar
adyton Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 dra mer ytelse ut av cpu/gpu eller ram ---> masse varme ---> ustabilitet Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 dra mer ytelse ut av cpu/gpu eller ram ---> masse varme ---> ustabilitet Har kun standard kjøling i min pc... og den er dønn stabil. Så jeg kan ikke si meg helt enig med deg... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 dra mer ytelse ut av cpu/gpu eller ram ---> masse varme ---> ustabilitet Usabilitet? Kanskje viss du presser ut absolutt max, men da er det bare å stille litt tilbake Lenke til kommentar
adyton Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 dra mer ytelse ut av cpu/gpu eller ram ---> masse varme ---> ustabilitet Usabilitet? Kanskje viss du presser ut absolutt max, men da er det bare å stille litt tilbake ja, klokke høyere, høyre og litt til, til det klikker, og så klokke litt ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå