sxs Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Diskuterer med noen venner om hvilken importør som er best på import av japanske sportsbiler. Tenker spesielt på nissan. Hvilken importør liker dere best? For de som har importert selv. Og hvilken importør brukte dere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har ingen erfaringer, men japan auto ser ut til å gjøre en god jobb på det.. Må nevne i samme slengen at det er mange japanske sportsbiler som ikke er typegodkjente for registrering i norge lengre Lenke til kommentar
sxs Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tenker spesielt på en 300zx jeg da. Er det ikke mulig i det heletatt altså? Å få japsebilene registrert? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 JDM biler er ikke mulig å få registrert lenger nei. Det må være en modell som kommer fra det europeiske markedet med de nye reglene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 300zx vet jeg ikke med. Men supra og skyline er ikke mulig. Har også hørt det samme om RX8, men er ikke helt sikker på den. Du kan jo forhøre deg med dem da Lenke til kommentar
sxs Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Bilmegleren importerer biler fra tyskland. Er disse mulig å registrere da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tysk er mulig ja Lenke til kommentar
sxs Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Litt dyrere, men så går det jo an å få de registrert. Sikler litt på en Audi S2 eller Nissan 300zx Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 RX-8 finnes jo såvidt jeg vet i EU-utgave, altså med ratt på venstresiden, samt at den møter diverse EU-regler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå