Gå til innhold

Hvorfor velger flest å handle hos komplett.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer det av god service, kundegarantien eller rimelige priser?

Jeg har aldri handlet hos noen webhsopp forretninger hittil, grunnet dårlige tilbud iforhold til svartebørsmarkedet. :D

Svartebørsmarkedet, - hva mener du egentlig? Jeg har hørt om det, - men har mistanke om at det du kaller svartebørs er tyvgods.

Men uansett, - folk flest identifiserer seg forhåpentlig vis ikke med tyver og kjeltringer, - og finner det normalt å handle lovlig importerte varer som ikke er stjålet. :D

For øvrig er nok komplett en ganske komplett WEB-Shop som er grei å handle fra. Det var vel hovedspørsmålet ditt. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg har to personlige favoritter.

www.mpx.no brukte jeg pga komplett ikke hadde varene mine på lager, men de ble fort en personlig favoritt, de er meget raske til å svare på mail, de oppdaterer listene ofte og kundestøtten er fantastisk, de gjør hva de kan for at du skal få varene fortest mulig :)

i mitt tilfelle byttet de ut noname brikkene min med merke-ram for å få sendt ut med en gang, fikk varene dagen etter..

www.netconnection.no har jeg absolutt ingenting å utsette på, skulle bestille kabinett og microplex hadde ikke flere igjen så jeg benyttet meg av netconnection :) det angrer jeg aldri :)

dette var helgen før julaften, bestilte fredag klokken 12, pakken var hos meg lillejulaften og ble hentet ut julaften, dette midt oppi julerushet, upåklagelig..

ta en titt på hw.no sin webshopguide og les om mpx, dere får fort en ny leverandør :)

Lenke til kommentar

Har vel sikkert med tradisjon å gjøre? =)

Komplett var jo en av de web shoppene some for mange år siden var lavest på priser, og folk som alltid har handlet der har vel vært lojal og ikke giddet begynne å bestille fra noen andre?

Kan ikke akkurat si at komplett er super kjappe, da det bruker da 1 uke før jeg mottar varene. Men jeg bor i Nord-norge da, kan ikke forvente å få dem etter 1-2 dager, men etter 3-4 dager ville vært fint =)

Lenke til kommentar
Kommer det av god service, kundegarantien eller rimelige priser?

Jeg har aldri handlet hos noen webhsopp forretninger hittil, grunnet dårlige tilbud iforhold til svartebørsmarkedet. :D

Jeg tror de fleste handler på komplett.no p.g.a de har en meget god og brukervennlig meny i forhold enkelte web-shoper som f.eks Psdata.no som har rett og slett er rufsete oppsett på dine sider.

Komplett.no er kanskje ikke de billigeste, men de holder seg rimelig billig og de har et meget bra vareinnhold.

Lenke til kommentar

Komplett har den mest "komplette" pakken:

- Veldig bra og oversiktlige sider med bra status på leveranseinfo

- Seriøst firma, i motsetning til noen andre webshoper som jeg ALDRI skal

handle mer ifra

- Stort vareutvalg

- Ukens tilbud/mye billige demovarer

- OK på support, men ikke best

Jeg har ved mange anledninger sammenlignet priser på dele-PCer med andre webshoper. Selv om Komplett stort sett er litt dyrere enn de billigste på mange varer, så er det alltid en eller to varer de andre ikke har eller er vesentlig dyrer på, så da blir Komplett billigst likevel. Det er jo lett å se at mange butikker får varer fra samme lager (varelistene er jo 100% like noen ganger).

For litt mer nisjeprodukter, så er jo 3dfxcool og Microplex veldig bra. Super service der i gården.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...