probin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 AH.. det problemet fikset jeg i går.. jeg bruker IE6.. men jeg trengte ikke å slette den. jeg restartet routeren min osv osv tok repair(for å være på den sikre siden).. det funket ikke.. men så restartet jeg PCen min.. TADA.. da gikk internett fortere enn noen gang:P... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Gjelder dette også Vista x32, Vista x64? Husker jeg installerte en oppdatering på begge OSene og etter ca en halv time så mistet jeg nett forbindelsen. Jeg har da trodd at det har vært noe feil med linksys kortene og da hentet en clean install fra et Ghost image. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Gjelder dette også Vista x32, Vista x64?Husker jeg installerte en oppdatering på begge OSene og etter ca en halv time så mistet jeg nett forbindelsen. Jeg har da trodd at det har vært noe feil med linksys kortene og da hentet en clean install fra et Ghost image. Jeg har vista 64-bit og det samme skjedde med meg. Nå kan jeg jo ikke si for sikkert at det var denne patchen som gjorde det. Skal se på det etter jeg kommer fra trening i kveld. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det ser ikke ut til at Microsoft har foretatt seg noe ihvertfall. KB'en ligger der for nedlastning like fullt. Takk for at dere gjorde oss oppmerksomme, nå er ihvertfall PC-en min fri for den KB'en enn så lenge. Det er noen som sier de har fått PC-en til selv om de har installert alle oppdateringen. Det er jo litt interessant. Kanskje noen kan forklare problemet ennå grundigere enn artikkelen har gjort? (Bruker Windows XP jeg) Endret 14. desember 2007 av G Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg mistet ikke nettet, men av og til svikter en link eller en knapp. etter en restart av IE7 virker disse igjen. Dette merket aldri før installeringen av siste sikkerhetsoppdatering. Jeg kjørte en sfc nå så vi får se om det var bare det som skulle til....... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hatt problemer med alle maskinene her hjemme meg at det er treigt å surfte.Lang tid før sidene endelig laster.Om det er denne oppdateringer som er skylden vet jeg ikke men den er nå fjernet så får vi se om det blir bedre. Dette startet for ca 1 uke siden hos meg. Samme her. Telenor nekter for at det er noe feil fra deres side, men det er den eneste logiske forklaringen siden ingenting har blitt endret på min side på laaang tid. Slappe jævler! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hatt problemer med alle maskinene her hjemme meg at det er treigt å surfte.Lang tid før sidene endelig laster.Om det er denne oppdateringer som er skylden vet jeg ikke men den er nå fjernet så får vi se om det blir bedre. Dette startet for ca 1 uke siden hos meg. Samme her. Telenor nekter for at det er noe feil fra deres side, men det er den eneste logiske forklaringen siden ingenting har blitt endret på min side på laaang tid. Slappe jævler! Har telenor jeg og. Har fjernet oppdateringen men ingen bedring... Får ringe telenor og klage tror eg... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Stusset litt over hvorfor den bærbare ikke kom på nett, mens min bærbare klarte det uten problem i går Mamma klaget også, fordi hun ikke kom på nett, og trodde det var jeg som tok hele båndbredden, var visst ikke meg allikevel da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Microsoft fant ut at windows ville blitt mye sikrere uten internett... hahaha On topic: Merket ingenting etter oppdateringen jeg.. Eller, dvs, jeg er ikke helt sikker på om jeg har lastet den ned enda... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Når jeg sto opp idag så var begge pcene mine uten nett. Tok reparer og da funket begge igjen. Det kan jo selvfølgelig være en annen grunn til dette, men jeg har også merket at det tar lang tid å laste de fleste sider nå. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg merket ingenting, men jeg fjernet den for å være påden sikre siden. Jeg kjører IE6. Er den noen av dere som har problem som kjører IE7? Jeg har 32bit Vista Ultimate med IE7. Og jeg måtte deaktivere det trådløse kortet og aktivere det gjen føre jeg kom på nett gjen. Hjalp ikke å bare koble fra og til. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skjedde meg og, Vista 32bit. Restartet maskinen en gang til, så funket det. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det tryggt å installere "Cumulative Security Update for Internet Explorer 7 for Windows XP (KB942615)" nå da? 1 måned har gått omtrent siden problemet først viste seg. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 tja.. er jo bare å gjøre installere den det og blir det tull ut av det så er det jo bare å avinstallere den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå