Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop med hardwarefeil,garanti?

Anbefalte innlegg

Har en Medion laptop(kjøpt på obs i november 2005) Nå her om dagen gikk den i svart,og jeg har hatt den inne på pc-klinikken Elkjøp,men det var en stor hardwarefeil på den og de kunne ikke gjøre noe med den :(

Medion har sendt meg fraktbrev og vil ta den inn til verksted,men kan jeg håpe på at de kan fikse den? og hva med garantien? Den er jo 2 uker over 2 års-grensa..

Jeg har forøvrig masse bilder jeg skulle hatt backup av,det klarte de heller ikke ordne på Elkjøp,noen som har erfaring med IBAS? Priser?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
reklamasjon i 5 år på elektroniske artikler som bærbar pc og mobiltelefon, så ikke noe problem...

men jeg har masse bilder jeg skulle forsøkt og redde,og her er det snakk om å sende den til IBAS for data rekonstrukjson, gjelder reklamasjonsretten fortsatt når den er blitt fiklet med av de?

Noen som vet? For jeg vet ikke om jeg skal sende til ibas først,eller om jeg skal sende den på service først?

Lenke til kommentar
reklamasjon i 5 år på elektroniske artikler som bærbar pc og mobiltelefon, så ikke noe problem...

men jeg har masse bilder jeg skulle forsøkt og redde,og her er det snakk om å sende den til IBAS for data rekonstrukjson, gjelder reklamasjonsretten fortsatt når den er blitt fiklet med av de?

Noen som vet? For jeg vet ikke om jeg skal sende til ibas først,eller om jeg skal sende den på service først?

Dessverre dekkes ikke tap av data med garanti/reklamasjon, da slike profesjonelle datarecovery-operasjoner koster opp mot mange titalls tusen kroner. Det beste du kan håpe på er å få en ny harddisk.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...