Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei Lurer på om forumets film eksperter har sett Sahara fra 1995 og hva er dommen? En krigsfilm med James Belushi i hovedrollen. Anyway, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt filmen? http://imdb.com/title/tt0114324/ På forhånd takk Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ebay finn.no qxl finner den sikert her en plass. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Fant den ikke gitt Har funnet den på VHS (Amazon.co.uk) men ønsker meg filmen på DVD, dersom den finnes på "Dæj-vde" that is ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hmmm. Ser dessverre ikke ut til at det er noen dvd utgivelse for den filmen enda.. Har sett gjennom så og si alle treff innen de første 4 sidene på google med ymse søk.... Får opp kun noe snakk om den filmen du mener. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 har venta på at denne skal komme på dvd. men den gjør det aldri Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Husker jeg likte den da jeg så den i 95/96, men da var jeg 11/12 så... hadde vært morsomt å sett den igjen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 har venta på at denne skal komme på dvd. men den gjør det aldri Typisk det Ganske mange kjente skuespillere og filmen er bra, så det er egentlig litt pussig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå