Gohei Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Etter å ha fullført innstallasjonen av xp pro med min egen brukerkonto med administratorrettigheter, viser det seg at det finnes en annen administratorkonto, som xp logger seg på automatisk. Har slettet den i brukerkontoer, men den finnes fortsatt, selv om den ikke vises. Når jeg prøver å forandre navn på min egen konto til "administrator" får jeg beskjed om at det navnet er i bruk. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Brukeren "Administrator" er en backup/safemodus brukeren. Det er ikke farlig å ha den der.. ellers, slett den du har nå, aktiver "Administrator" brukeren.. Endret 14. desember 2007 av vi3t Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Men hvordan velger jeg at maskinen logger seg på min konto ved oppstart, i stedet for administrator? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) start -> Kjør -> control userpasswords2 Du bør også sette passord på kontoen Administrator, og på din egen konto. Endret 14. desember 2007 av sunnhetsmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå