bsa Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 GTR-2002 mod til F1-2002. En runde rundt Spa i Viper, ingenting slår det på lydsiden. bsa Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 doom3 alphaen er skummel, knirkende lys som henger i taket og andre ting gjorde meg til nervevrak når jeg spilte det, kvapp sykt når jeg snudde meg 180 for å se en fyr jeg drepte hoppe på meg. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hitman 2 har skikkelig lyd/musikk. Spillet i seg selv er glimrende (terningkast 6), og musikken er en ekstra bonus. Litt dyster orkester musikk fra et ungarsk symfoniorkester tror jeg. Av og til er det greit å ta en pause nede i kloakken bare for å nyte musikken... (i spillet altså!) ANBEFALES! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Battlefield 1942 ruler maks!! Heeeeeeeeeeeftig bra!! 8) 8) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Unreal 1 fra 1998 får min stemme Utrolig stemnigsfylt bakgrunnsmusikk og bra våpenlyder Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Raven Shield 8) Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Garantert ikke beste lyd, men sammen med gameplay ble det skikkelig skummelt. Kan huske flere episoder der man rygga fortvilet mens angsten gnog i kroppen. Min stemme går til Half Life . Yoda Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg gleeeeder meg til jeg får surround-forsterker og et par Dali AXS10k... Da skal det spilles Hitman2 og JediKnight2. Half-Life er godt spill med skummel lyd. Thief var konge en gang i tiden... Og MaxPayne er absolutt ikke dårlig..? Alle burde unne seg GOD stereo framfor søppel-surround, uansett. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Morrowind har den beste musikken Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hva med Deus Ex ? Musikken er jo utrolig stemmningsfull, spesielt nede i Ocean Lab og Area 51. Det var jo nesten skummelt ! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 AvP2 har den beste lydopplevelsen som eg veit om....fy faen det er kraftige saker med EAX Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Helt enig med The_Trick Deus Ex har en meget bra lyd opplevelse også Max Payne er bra men Thief og SS2 er så bra at jeg får gåsehud prøv disse spillene alene i et mørkt rom og ha på sourround lyd geeez..... det er drit skummelt :o Lenke til kommentar
Lumsken Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ingen spill har så bra musikk som det litt bortglemte Outcast. Moskva filharmonisk orkester er saker det Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Outcast? joda, flott spill, og musikken ikke minst... men nå snakker vi jo om generelt lydbilde, da? er ikke så grundig miljø-lyd der...: litt synd egentli, for det hadde bare vært enda et punkt som reiste spillet veldig høyt... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 JK2 og Warcraft 3 er knallers! JK2 har vanvittig bra lyd, musikken er signert John Williams (fra filmene) og lydeffekten fra lysabelen er deilig å høre på med mitt z-340 system. Warcraft 3 har stemningsfull musikk og godt stemmeskuespill og de animerte sekvensene (spesiellt *spoiler* The death of Hellscream) skriker etter gode høytalere! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Nå ligger det et par Dali AXS10k og en NAD T752 ute i bilen. Jeg gleder meg til jeg kommer meg hjem og får prøve greiene og noen bra spill... Yeah! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 intro musikke i slagmark gjør meg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal. taatatatatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatatatatattata kjempe kult joda tror jeg oxo må oppgradere anlegget mitt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 intro musikke i slagmark gjør meg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.taatatatatattatatatatatatatatatatattatatatatatatat atattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatata tatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatat attatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatat atatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattata tatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatat attatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatata tatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatata tatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatata tatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatat attatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatat atatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatat atatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatat attatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatata tatattata kjempe kult joda tror jeg oxo må oppgradere anlegget mitt. kan du være så snill å ikke skrive så lange ord?! IE'n min fiksa ikke helt den der, måtte scrolle meg langt ut på badet får å få frem quote-knappen... Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Splinter Cell er jo vanvittig stemningsfylt! Både lyd og grafikk er noe av det beste jeg har sett, spesielt med eyecandy ala antialiasing og anisotropisk filtring. PC-utgaven er sinnsykt bra, jeg er hektet!!! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 intro musikke i slagmark gjør meg gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.taatatatatattatatatatatatatatatatattatatatatatatat atattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatata tatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatat attatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatat atatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattata tatatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatat attatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatata tatattataatattatatatatatatatatatatattatatatatatata tatattatatatatatatattatatatatatatatatatatatattatata tatattatatatatatatatattataatattatatatatatatatatatat attatatatatatatatatattatatatatatatattatatatatatatat atatatatattatatatatattatatatatatatatattataatattatat atatatatatatatatattatatatatatatatatattatatatatatat attatatatatatatatatatatatattatatatatattatatatatata tatattata kjempe kult joda tror jeg oxo må oppgradere anlegget mitt. kan du være så snill å ikke skrive så lange ord?! IE'n min fiksa ikke helt den der, måtte scrolle meg langt ut på badet får å få frem quote-knappen... ååå beklager at du måtte scrolle så langt. men men det vel fint å få trim for pekefingeren. kan ikke du bare sende meg konto numret ditt slik at jeg kan gjøre opp for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå