CAH1 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har bestillt meg nytt lydkort og surround-pakke til PC-en og lurer på om dere har tips til hvilket spill som gir den beste lydopplevelsen. Det er stort sett det samme hvilken sjanger det dreier seg om Lenke til kommentar
pedein Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Prøv deg på WarCraft III og UT 2003 du. Vil du ha spill med kongelyd, vil jeg absolutt si at disse er de beste. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 jeg gjentar sikkert meg selv, men hvis du kjører System Shock 2/Thief2 med headset så vil du ikke bli skuffet Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Counter-Strike! neida, warcraft 3 er helt vilt. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Lyden er jo halve opplevelsen sies det så jeg gleder meg til å oppgradere litt. Gir Battlefield 1942 bra lydopplevelse? Lenke til kommentar
pedein Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja, jeg vil si at Battlefield 1942 har god lydopplevelse ja...Sjekk lista vår med omtaler. Lyden er et av mange viktige moment i et spill, så den er et tema i alle omtalene. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg vil tro surrerundt-lyd vil gi en formidabel opplevelse i Slagmark 1942. Spesielt fly er det veldig greit å kunne høre hvor de befinner seg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er jo i seg selv en stor fornøyelse å bare høre intromusikken til BF1942 med heftig anlegg! Jeg bare DIGGER intromusikken!! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Ja intromusikken er kul, den minner meg ganske så mye om musikken i filmen "The Rock". Lenke til kommentar
Gomez Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Neverwinter nights har en meget god surround opplevelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 WC3?? god lydopplevelse ? nei fanden heller... bytt ut wc3 med unreal 2 Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Quake III har bra lydopplevelse!! WC3 har det også!! Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 CnC Generals viser deg hva lyd egentlig er. Feite eksplosjoner og tøffe komentarer!!!! Alt du trenger!! Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Eni med Zardos her... Om du leter etter lydatmosfære i spill så er System Shock 2 og Thief 2 på øverste hylle. Skru opp lyden og jeg garanterer at etter 10 sekunder så sitter du på albuene og dirrer i spenning =) Lenke til kommentar
ExE Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Unreal 2 har jo helt konge lyd. Er så skummelt. Digg å sette seg i et mørkt rom med høy lyd. Blir så forbanna skremt jeg. *Glede seg til Doom3* Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Divine Divinity har utrolig god lyd. Stemningsfull til tusen. Surround er ikke akkurat så vesentlig i det spillet, men at det er en god lydopplevelse er det ingen tvil om. *høre på musikk fra Divine Divinity og få gåsehud* Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 ah prøv omaha beach brettet på Mohaa. det er lyden sin d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 her snakker man om fet lyd i spill, så nevnes medal of honour når man diskuterer fete biler så nevner du vel ikke lada ? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Eni med Zardos her... Om du leter etter lydatmosfære i spill så er System Shock 2 og Thief 2 på øverste hylle. Skru opp lyden og jeg garanterer at etter 10 sekunder så sitter du på albuene og dirrer i spenning =) ...Eller pisser i buksa! Thief og SS2 er kanskje de beste spillene noen gang laget når det gjelder atmosfære med hensyn til lyd. Første gangen jeg spilte SS2 måtte jeg flere ganger ta "pauser" med ESC-knappen :oops: ! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 halloo... Det er jo Jedi2 som ruler gata da... full EAX HD støtte, er jo helt sinnsyk realistisk lyd. Fikk nesten tårer i øya da jeg testa spillet med Z-680 og nettopp hadde runda spillet i stereo speakers hehe Mafia har også potensiale, men fikk ikke så hakeslepp som når jeg fikk høre noen trekke lyssabel bak meg i Jedi2. Stereo headphones og det tullet der kan spise en bolle! Skaff dere et kraftig 5.1 sett og kvalitetslydkort med EAX2.0 støtte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå