Creowks Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hei. Jeg satt akkurat å spilte et spill som jeg pleier å spille ganske så ofte. Alt gikk helt fint, men så plutselig, ut av ingenting, så frøs skjermbildet mitt (inne på spillet). Jeg venta i 1 minutt uten endring, og prøvde deretter å alt-tabbe. Det som skjedde da var at alt-tab vinduet frøs og jeg måtte reboote ved å trykke på power-knappen. Da jeg startet opp igjen, så gikk booten som normalt, helt til... "DISKBOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER". Jeg har prøvd å sjekka om alle ledningene er ordentlig koplet til, og det er de. Det rare er at dette skjedde uten noen som helst grunn; hva kan årsaken være? Dette virker jo helt tilfeldig, og bare helt rart. - Siste ting: Harddisken lager en litt rar "klukke" lyd når det har gått 5 sekunder etter boot; kan den være defekt? Og hvordan????? Uansett. Noen løsninger, forslag? Jeg har ikke Vista CD-en, da jeg kjøpte med ferdiginstallert OP. Husker ikke å ha fått disken, så har ingen jeg vet om. Takker for alle svar. Endret 14. desember 2007 av Creowks Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Slik har sjedd med meg en gang, og på dama sin maskin. Begge tillfellene var det harddisken som hadde tatt kvelden. Så kjøp en ny disk du Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Betyr ikke dette at jeg må kjøpe ny Vista og hele pakka da? Har ikke plata, som sagt. Er det ikke noen måte og 'recovere' dette på? Hvordan kan hard disken bare gå futt sånn som det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fulgte vel med en cd? Ellers så har du nok et problem. Hvor er maskinen kjøpt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå