HeoAnd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 det er ett av høydepunktene på 360 fronten denne høsten syns nå jeg da. anbefaler også orange box hvis du ikke har hl2 fra før. man er portal FETT, nesten verdt spenna alene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Spilte kane and lynch på ps3, syns ikke det var særlig, så det gikk rett ut igjen. men men , har fått bestillt en del spill og ser frem til en rød jul med både ps3 og xbox 360, blir helt sjukt masse gaming;) Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mange som fortsatt spiller gears of war online? Nei. Har vært dårlig med games siden halo 3 kom ut. Har prøvd meg noen få ganger, men ender alltid opp med noen små prepubertale drittunger som kicker meg. Morro Synd, for spillet er konge! Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Som ein Sonygutt til ein anna, må berre få anbefale Bioshock. Og Mass Effect. In that order. 2 knallspel. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Uff må jeg virkelig slutte å kalle deg fanboy også nå. Grattis med boxen foresten. Siden du helt sikkert har prøvd flesteparten av multiplattformspilla vill jeg anbefale de eksklusive spilla som du bør kjøpe: Billspill: PGR 3, PGR 4, Forza 2 RPG: Mass Effect, Blue Dragon, Eternal Sonata (Dette kommer på PS3 i 2008, så hvis du vill vente kommer det der også) FPS: Bioshock, Halo3 Plattform: Kameo og selvsagt det kommende Banjo3 Av arkade titlene syntes jeg Worms, Bomberman LIVE, Puzzle Quest, Gripshift. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er enig med et par andre her: Call of duty 4. Du vil ikke ange:-) Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det meste av retail-spill har vel blitt nevnt, men du bør likevel ikke overse XBLA spill. Mine favoritter der er Lumines Live, Puzzle Quest og GripShift (tilfeldigvis er alle tre gamle PSP spill ). Men det er mye annet bra der. Best av alt: alle spillene har egne demoer, så det er bare å begynne og laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå