Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Fikk boxen igår, låner et par spill av en kamerat akkurat nå, men trenger noe mer.. så lurte på hva slags tips dere hadde.. Liker så og si alt i alle sjangere, men kommer jo ann på enkelt spilla igjen.. Lurte også på åssen både crackdown og saints row er, hva de går ut og hvor mye play time du får utav dem.. er saints row veldig likt gta? Lurer også på om det er mange som spiller gears of war online fortsatt takker for all hjelp Endret 14. desember 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Crackdown er svært avhengighetskapende. Det fikk helt ok anmeldelser når det kom, men folk spiller det enda for å jakte på de siste "agility orbene". Det spille kan fås for en billig penge nå om dagen og er absolutt verdt kjøpet - selv om historien ikke er så mye å skryte av Selv spillte jeg bare demoen av Saints Row, så det er kanskje best at noen andre gir deg råd om det. Men demoen føltes som en slags fattigmanns GTA. Et spill som er veldig å anbefale er Mass Effect som har flott historie og mye frihet. Spillet er absolutt verdt pengene selv om frameraten er litt tvilsom og side-quest-planetene er litt kjipe. (mitt personelig GOTY) Gear of war er ikke helt min greie, men hvis du liker action med amerikanske fotballspillere som sier "Bring it on sucka, this is my kind og sh!t" mens de motorsager et monster så for all del... (MERK! Mange liker dette spillet, så alt dette blir jo bare min personelige mening) Liker du bilspill så er PGR4 å anbefale. Har du en kompis eller to så er også Halo 3 å anbefale for COOP. (svært bra til og med i splitscreen) Kunne anbefalt COD 4, men det har du vel alt til PS3? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Får ta rekka som jeg synes er obligatorisk da : Mass Effect, Bioshock og Dead Rising. Det er de tre spillene jeg mener er virkelig godsaker på X360, ikke tenk på det, bare kjøp de. Ellers så er Crackdown og Saint's Row som du nevner også veldig gode spill. Crackdown mangler en god story, men tar det igjen men fantastiske morsomme spillelementer. Det blir som å spill GTA uten en dyptgående story hvor du bare får sykere og sykere krefter, etterhver så kaster du semitrailere etter folk og hopper fra skyskraper til skyskraper. Sinnsykt genialt! Saint's Row er GTA, enkelt og greit, men det er en veldig bra GTA klone. Liker du GTA så liker du Saint's Row. Vil også anbefale Kameo (Action/adventure/plattform), Blue Dragon (Japansk rpg), Test drive Unlimited (freeroaming racer, massive multiplayer online racing), Overlord (actionrpg/kick-a-hobbit-sim), Condemned (Survival horror), Viva Pinata (merkelig, men sjarmerende hagesim), Gears of war (doh) og Halo 3 (online drama magnet ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Gratulerer med boksen ihvertfall Regner nesten med du har bestilte Forza 2 siden det var vel ein av hovedgrunnen til kjøpet ? Ang. GeOW online så kan eg ikkje svare deg på deg da eg ikkje har vert på nett med boksen på ober 1 mnd. (fortsatt ikkje nett på nye kåken) Men du kan jo ta ein titt på Project Gotham Racing 4,semirealistisk bilspill med ustyrlig kjøreglede og variert gameplay. Ingen GT/Forza, men mange hakk over Ridge Racer om du skjønner Ligger ein demo på Market Place, om den er noe bra det veit eg ikkje. Endret 14. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Obligatorisk arcade spill: Bomberman Live og Worms Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sitter og spiller Saints Row for tiden og er storfornøyd med det. Hvis du liker GTA så vil du like dette. Utviklerne av SR har fjernet en del irritasjonsmomenter som finnes i GTA, som f.eks. at du kan gjenopplive folk i crew-et ditt når de dør under ett oppdrag. Naturlig nok er det også introdusert noen nye ting å irritere seg over, men overall synes jeg spillet er underholdende. Har spilt det i litt over 20 timer nå og er snart ferdig med 1 av 3 storylines. Har brukt endel tid på oppdrag utenfor hovedhistorien og de er også stort sett underholdende Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Halo 3, Bioshock, The Orange Box, Mass Effect, CoD4, Guitar Hero 2 og Gears of War er min "must" liste i alle fall. Blacksite Area 51 er jo et spill som er et fryd for øyetr også, om du ikke er så veldig kresen på gameplay. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Både Crackdown og Saints Row vil gi deg masse herlig underholdning, og de er også å få tak i til en rimelig penge. Sjekk på vga Forøvrig grattis med et godt kjøp Kjekt å ha tilgang til det beste fra to verdener. Endret 14. desember 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Condemned er kjapt nevnt her, men jeg må bare presisere hvor bra det er. Muligens det mest undervurderte spillet som har kommet til 360, men det finnes ingen spill som har gitt meg samme følelsen. For meg er Silent Hill og Resident Evil en fluefjert i forhold til den neglebitende stemningen Condemned har. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Crackdown er genialt. Historien er skikkelig drittdårlig da den nesten glimrer med sitt fravær, men ingenting er som å klatre opp på agency bygningen når du har fått bra nok agility til å komme opp ditt, og deretter hoppe rett av den og lande i vannet rundt. Selv så fikk jeg egentlig ganske mye en høyde følelse av å hoppe utfor høye bygninger og bare dale ned mot avnnet eller veien, men jeg vet ikke hvordan dette er for andre. Agility orb samling er genialt. Saints Row er virkelig bra, men sliter med dårlig framerate og mange bugs. Spillet kræsjer veldig ofte hos meg, men det kan også skyldes at disken er dårlig behandlet. Spillet er genialt da mange av ekstra oppdragene er meget kule, og det er morsomt å få nye cribs og style bilene. Minner om San andreas bare du slipper å spise mat (ko du kan spise mat men bare for å få ny helse kjapt etter et basketak). Dead Rising er genialt hvis du liker zombie filmer som 28 days later og land of the dead osv. Virkelig bra, men også til tider frustrerendes når du har glemt å save på et lagringspunkt da det er ingen autosave. Forza Motorsport 2 er vel en slags granturismo på Xbox 360. Ganske morsomt men grafikkmessig ikke helt det store. Stødig framerate er veldig bra. Er detet spillet jeg bruker mest tid på akkurat for øyeblikket. Halo 3 trenger sannsynligvis ikke så mye forklaring. Beste multiplayer sammen med COD4. Gears of war er heftig med fin grafikk, men veldig lett og kort (ok det er relativt hvis du sammenligner med COD 4 og Halo 3 som er enda kortere). Lenke til kommentar
Hank_Scorpio Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette mener spillene enhver med respekt for seg selv bør ha på 360: -Crackdown (Synes personlig dette er det beste "sandkasse"-spillet siden GTA: SA, tar sjangeren ett steg videre -- i høyden) -Gears of war -Bioshock -PGR4 -Mass Effect -COD 4 (hvis du ikke har det på ps3) Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Call of duty 4 Bioshock Mass Effect Gears of war Konge Spill Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hvis du ikke allerede har gjort det så sjekk prisguide.no Det er mange billige Xbox360 spill og endel av dem er ganske bra. Eller i hvertfall helt greie kjøp nå som prisen er lav nok. Jeg vil anbefale: Crackdown - ganske morsomt, men historien henger ikke helt sammen og spillet er ikke bundet sammen med cut scenes slik som GTA. Viva Pinata - bra spill med mye sjarm. Forza 2 - Siden Gran Turismo ikke gis ut på Xbox360 og heller ikke kommer til PS3 på en stund (med unntak av prolog). Halo 3 - Finner du fra 299kr. Bra hvis du liker fps på konsoll og da særlig multiplayer. Singleplayer kan være frustrende til tider, men alt i alt et topp spill Lego Star Wars 2 - Morsomt, men noen brett er et helvete. Ellers er det billig, men nå er jo complete saga kommet ut og er tilgjengelig på PS3. Gears of War - Historien virker litt amputert og lagt til siden, men kanskje de byr på mer historie i de neste spillene. Knall bra spill og da særlig i coop. Kjøp gjerne Forza 2 og Viva Pinata i double pack for 279kr hos playx.no (nei det er ingen ekstra moms hos de lenger). Selv skal jeg kanskje kjøpe meg FlatOut UC som platekompaniet selger for 199kr. Veldig bra, men Burnout Paradise kommer jo om en måned. Ellers er alt det andre som nevnes sikkert bra også. Har faktisk ikke kjøpt meg Bioshock og Mass Effect enda. Disse sparer jeg til jeg har kjøpt meg HDready TV. Edit: Ikke glem Xbox Live Arcade. PuzzleQuest og Cloning Clyde er veldig bra. Ninja Turtles er verdt pengene hvis du husker de gamle arcade maskinene. Endret 14. desember 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Gratulerer med boksen ihvertfall Regner nesten med du har bestilte Forza 2 siden det var vel ein av hovedgrunnen til kjøpet ? Ang. GeOW online så kan eg ikkje svare deg på deg da eg ikkje har vert på nett med boksen på ober 1 mnd. (fortsatt ikkje nett på nye kåken) Men du kan jo ta ein titt på Project Gotham Racing 4,semirealistisk bilspill med ustyrlig kjøreglede og variert gameplay. Ingen GT/Forza, men mange hakk over Ridge Racer om du skjønner Ligger ein demo på Market Place, om den er noe bra det veit eg ikkje. Forza var faktisk en ganske god grunn til at jeg vurderte ja, har savna et next gen gran turismo på en måte og forza har fått mye skryt=) laster ned en demo også Jeg valgte også og ha en xbox pga alan wake(ser uber ut), splinter cell conviction og ninja gaiden sigma 2 sånn i første omgang Hørt rykter om det kommer et banjo kazooie 3, det blir rått siden jeg har spilt 1ern og 2ern:) Men skal til storbyen idag, så sjekker ut alle spilla folk har skrevet, tusen takk for hjelpa:) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Crackdown Gears of War Call of Duty 4 Endret 14. desember 2007 av Magnusha Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Endte bare opp med saints row, seriøst de har sky høye priser på alle spill i butikker, gears of war ligger fortsatt på 600kr på spaceworld, men koster heldigvis sånn 300 fra cdon så er bestillt=) samme med crackdown.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja butikkpris er svinpels priser deluxe, 300,- for GeOW er money wel spent. Spesielt om du faller for online delen. Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 kane and lynch!!! gta vibber så det holder =) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Nå er Kane & Lynch dårlig så det holder, hvertfall ifølge en del her og meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå