Gå til innhold

Trenger strømforsyningskabel mellom MIST 500w og ASUS PK5 Premium

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Litt flau, men here goes;

Jeg har satt sammen en maskin, men grunnet kanskje et litt tullete kabinett så rakk ikke kabelen helt frem slik strømforsyningen skulle stå.. utrolig og veldig tåpelig, men sant..

Det flaue, er at jeg da måtte snu strømforsyningen på hodet, som resulterte at viften blåser den varme luften INN og ikke UT, som den selvfølgelig burde..

Jeg trenger altså en "skøyteledning" mellom den kabelen som sitter fast og da til hovedkortet, slik at jeg kan snu PSU'n rett vei igjen..

Jeg har;

Hovedkort: Asus P5K Premium / WiFi-Ap Black Pearl 775. ATX

PSU: MIST, 500W, ATX.2.2 med avtakbare kabler.

116057.jpeg116058.jpeg

Hvor kan jeg få kjøpt sånne kabler? Hva heter de? Gjerne på Netshop i Oslo, Datakjeden på Stovner, eller i Møllergata, eller Digital Impuls (også i Møllergata)..

Takker så meget! :)

Og et siste spørsmål.. jeg vet det ikke er bra, men "how bad" er det slik det er nå? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ikke kan se det for meg, men hvordan har du montert den slik at luften kommer -inn- i kabinettet? Om du snur den opp ned, vil den jo fortsatt blåse luft ut bak.... Viften er såvidt meg bekjent i bunnen på MIST 500W og den trekker da luft inn i PSU fra innsiden av kabinettet. (det samme gjelder for de med 80mm bak, de trekker også luft fra kabinett igjennom PSU).

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...