Gå til innhold

FEIL MED PSU?

Anbefalte innlegg

Hei,

Bygde en PC her om dagen, og det ser ut som at jeg får problemer med (12+) volten. Den stiger opptil 13,25 volt når jeg f.eks spiller. (Test spillet var "The Sims"). Vanligvis ligger den på 12,78 - 12,88. Kabinettet kjøpte jeg hos Multicom til 499 - finnes på framsiden av kabinettsiden. Mulig det er en trykkfeil der så det er enten 300W eller 400W...

Så jeg lurer om dette er normalt at den skal stige så mye? Har ingen problem med den andre maskina mi som ligger på 11,98 - 12,05...

Mener jeg har lest at PSU'er ikke skal vike mer en 5% + - .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bygde en PC her om dagen, og det ser ut som at jeg får problemer med (12+) volten. Den stiger opptil 13,25 volt når jeg f.eks spiller. (Test spillet var "The Sims"). Vanligvis ligger den på 12,78 - 12,88. Kabinettet kjøpte jeg hos Multicom til 499 - finnes på framsiden av kabinettsiden. Mulig det er en trykkfeil der så det er enten 300W eller 400W...

Har du noe problemer med pc'en din med så høy volt.

Nei du har rett at den er alt for høy, men som noen andre sa så kan det og vere programmet som måler feil.

Prøve med en annen psu om du har mulighet for det og se om du får samme tallene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...