RBW Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Når svarene er markert rødt etter at man har svart, betyr det at det er feil svar? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Når svarene er markert rødt etter at man har svart, betyr det at det er feil svar? Det betyr at man har svart Lenke til kommentar
icc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha... tenker mange blir å svare feil på denna oppgaven *vil vinne* Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hehe ja tror mange vil bomme på denne Endret 14. desember 2007 av GabrielV Lenke til kommentar
icc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe ja tror mange vil bomme på denne Ja, hva svarte du da? Regna du på den eller tippa du bare? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg kommer til å få en heller stor overhøvvling hvis jeg sier hva jeg svarte..... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fårstår ikke helt hvor konkret spørsmålet er, mulig hw.no kan hjelpe her. Mener dere hvilket alternativ som har lavest tallverdi når man ser på cas oppsettet eller hva som til syvendet og sist er raskest`? Lenke til kommentar
icc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er hvilken brikke som har lavest forsinkelse til syvende og sist. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er også litt usikker på hva det spørres om her. Snakker vi om tiden det tar fra request til første bit? Eller tiden mellom konsekutiv lesing av bit? I virkeligheten vil jo ein kombinasjon av dei to gjøre seg gjeldende for den "opplevde" forsinkelsen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Uten å si det sikkert så er det nok ns det går i. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Taha, bra spørsmål. Lett om man skjønte den Lenke til kommentar
CommanderJ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Problemet her er jo at forsinkelsen for lesing av 1 bit ikke er den samme som lesing av flere bit. Så faktisk teoretisk latency ved lesing av 1 bit og faktisk praktisk latency ved normal bruk vil ikke være den samme. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fint om noen kunne satt opp et regnestykke på hva fasiten er i morgen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Fint om noen kunne satt opp et regnestykke på hva fasiten er i morgen. Kan gjøre det i morgen jeg Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Så har man lært noe i dag også. Problemet her er jo at forsinkelsen for lesing av 1 bit ikke er den samme som lesing av flere bit. Så faktisk teoretisk latency ved lesing av 1 bit og faktisk praktisk latency ved normal bruk vil ikke være den samme. Da kommer også andre timings inn i bildet, og disse opplysningene har vi ikke. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hastigheten med 1 bit og for eksempel 4 bit er jo forskjellig siden frekvens og timings har med foskjellige ting å gjøre? Uten å prøve og avsløre for mye Men så må man ikke gjøre det mer vanskelig enn det er, er tross alt bare et regnestykke, hehe.. Endret 14. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Men om spørsmålet kun går ut på lavest tallverdi i cas oppsettet blir saken en helt annen igjen, der jeg ikke er sikker på hva de tenker på. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg regner med det spørres om hvilken verdi som er minst ved nevnte CAS-forsinkelser og klokkefrekvenser. Det er ikke nok opplysninger for noe annet enn det uansett. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da var svar avgitt, så får vi se om jeg vinner denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå