vihovde Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 14-15" skjerm FORT :oops: Fint om du bor i Stavanger/Sandnes området, da jeg ikke har lyst til å være med å sponse Posten :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ....har du tatt en titt på bruktmarkedet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Se på bruktmarkede eller QXL. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva gir du? Hadde ikke tenkt å selge den akkurat, men....bruker den ikke heller. Er til en Pentium 233Mhz som jeg heller ikke bruker, men får ikke solgt noe slikt skrap nå lengre. Jaja, får vel spytte i et nytt nettverkskort, legge inn linux og bruke den til noe fornuftig Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Hva gir du? Hadde ikke tenkt å selge den akkurat, men....bruker den ikke heller. Er til en Pentium 233Mhz som jeg heller ikke bruker, men får ikke solgt noe slikt skrap nå lengre. Jaja, får vel spytte i et nytt nettverkskort, legge inn linux og bruke den til noe fornuftig Du kan jo maile meg, og fortelle hva du skal ha for skjerm og maskin, men jeg bataler ikke all verden for det Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Du kan få en 15 tommer av meg for 300 kr.... Mail meg. Bor i stavanger!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå