Gjest Guest_anonym_* Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! De siste dagene har jeg begynt å tenke ekstremt mye på ei jente på skolen. Det er nesten latterlig hvor forelska jeg er, uten at jeg engang har pratet med hun. Ta for eksempel da vi satt og spilte CS på skolen, så kommer hun inn. Jeg begynte bokstavelig til å skjelve, og aimen gikk til helvete for å si det rett ut Jeg tenker stadig på det at det sikkert bare jeg er som forestiller meg ei perfekt jente, og lager meg bilder av oss sammen osv, og at det ikke blir som jeg trodde i det hele tatt. Den gamle leksa.. Men jeg klarer ikke si nei til følelsene mine, bare sånn. Jeg må liksom prøve meg. Så hvordan skal jeg ta kontakt med ei jeg aldri har pratet med? Vil ikke bare begynne å prate på msn elno, blir så dårlig start.. : P Kan fort virke litt desperat også. Trenger et veldig godt tips/triks her, fort =) Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Typisk gutte situasjon dette Går hun i samme klasse som deg?, eldre/yngre? Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du kan jo starte med et 'hei' da Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvis hun kom inn i klasserommet ditt kjenner hun vel noen som går i klassen din da.. Bli bedre kjent med de. For så å bli bedre kjent med henne. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Smil til henne og si "hei", "hallo" eller "morn". Den drar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Få henne interessert i deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ta Kontakt facebook, msn, sms. Letteste mAten A bli kjent pA, sA kan du eventuelt starte og prate med henne pA skolen etter du har fAtt god kontakt med henne, asso du har ingen ting A tape og spOrre om hun vil finne pA noen en dag, det er den beste mAten og bli kjent med henne. Da vil du og hun finne ut om dere passer sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå