Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crush, what to do?

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Hei! De siste dagene har jeg begynt å tenke ekstremt mye på ei jente på skolen. Det er nesten latterlig hvor forelska jeg er, uten at jeg engang har pratet med hun. Ta for eksempel da vi satt og spilte CS på skolen, så kommer hun inn. Jeg begynte bokstavelig til å skjelve, og aimen gikk til helvete for å si det rett ut :p

Jeg tenker stadig på det at det sikkert bare jeg er som forestiller meg ei perfekt jente, og lager meg bilder av oss sammen osv, og at det ikke blir som jeg trodde i det hele tatt. Den gamle leksa.. Men jeg klarer ikke si nei til følelsene mine, bare sånn. Jeg må liksom prøve meg.

Så hvordan skal jeg ta kontakt med ei jeg aldri har pratet med? Vil ikke bare begynne å prate på msn elno, blir så dårlig start.. : P Kan fort virke litt desperat også. Trenger et veldig godt tips/triks her, fort =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta Kontakt facebook, msn, sms. Letteste mAten A bli kjent pA, sA kan du eventuelt starte og prate med henne pA skolen etter du har fAtt god kontakt med henne, asso du har ingen ting A tape og spOrre om hun vil finne pA noen en dag, det er den beste mAten og bli kjent med henne. Da vil du og hun finne ut om dere passer sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...