Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei min sony ericsson k610i som jeg kjøpte i sommer har i den siste tiden oppført seg rart, når jeg skal inn i telefonboken blir skjermen helt hvit og telefonen slår seg av for så og slå seg på igjen etter kort tid. Hva kan være galt og hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Eller dreier det seg rett og slett om en ødelagt telefon? Takker for svar Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde det samme problemet på min k610i en stund, men den leget seg heldigvis selv. Skjermen ble helt hvit og mobilen restartet seg da jeg gikk inn i telefonboken den også. Jeg har ennå ikke funnet ut hvorfor det skjedde, bare at min leget seg selv på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde det samme problemet på min k610i en stund, men den leget seg heldigvis selv. Skjermen ble helt hvit og mobilen restartet seg da jeg gikk inn i telefonboken den også. Jeg har ennå ikke funnet ut hvorfor det skjedde, bare at min leget seg selv på en eller annen måte. Rart min har vært slik i 3 uker nå, hvor lang tid tok det før din leget seg? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det tok en god stund, husker ikke akkurat hvor lenge. Ja, det er veldig rart Men jeg anbefaler deg å ta en tur til din nærmeste elektroforhandler og spørre der, om de vet noe om hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå