Gå til innhold

Hvilket fjerstyrt fly skal jeg velge?

somebody

Anbefalte innlegg

Min mor har planer om å kjøpe et fjernstyrt fly til broren min på 9 år. Siden hun ikke kan noen ting om det meste, bortsett fra det hun jobber med (som hun ikke kan så mye om... :whistle:, men det er ikke poenget) Jeg fikk ivertfall beskjed om å prøve å finne et fly som kunne passet til han. Broren min er desidert i nybegynner fasen - Han kommer sikkert ikke til å skjønne hvilken vei som er på foran på flyet, men allikavel!

Jeg velger å spørre dere om hvilket bør jeg velge, eller anbefale for mamma!

-Prisklassen må være rundt 1000,- helst under siden dette skal bare være en liten tillegspakke!

Noen som har noen innspill?

Hvis dette hadde vært om Mac, hadde jeg fint kunnet greid dette selv, men siden dette er rimelig langt unna er jeg helt blank - så vær snill mot meg. Ikke kom med alt for avanserte fly-uttrykk o.l.

Mvh Evenos :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å bruke 1000,- på et fly til en på 9 år er bortkastet penger. Han kommer til å ødelegge den med en gang, så jeg anbefaler at du ser innom komplett og kjøper en av de her flyene først. Når han blir eldre så kan du kjøre noe dyrere.

Jeg var der inne, men som sagt så ha jeg ikke peiling på hva jeg skal velge! Helst langt under 1000,- også! Men hvis dere finner noe som kunne ha passet blir jeg veldig glad :-)

Lenke til kommentar
Å bruke 1000,- på et fly til en på 9 år er bortkastet penger. Han kommer til å ødelegge den med en gang, så jeg anbefaler at du ser innom komplett og kjøper en av de her flyene først. Når han blir eldre så kan du kjøre noe dyrere.

Jeg var der inne, men som sagt så ha jeg ikke peiling på hva jeg skal velge! Helst langt under 1000,- også! Men hvis dere finner noe som kunne ha passet blir jeg veldig glad :-)

NOEN?!?!? Har litt dårlig tid!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, for en 9-åring bør du kanskje vurdere f. eks X-Twin 2-kanals fly fra komplett.no?

Når han er i 12-13 års-alderen kan han heller få noe annet, f. eks en trainer (som er fly for nybegynnere)

Man finner nok de i RTF-pakker også, altså at alt er med, til og med fjernkontroll og batterier og hele pakka

Men tror ikke jeg ville kjøpt noe fly til 1000,- liksom til en 9-åring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...