Mads-b Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Nå har det seg slik at jeg har funnet ett glimrende svart/mørkt gtk theme, men når jeg bruker det på maskinen, påvirker det også elementer i firefox (i nettsider). Inputbokser og slikt blir for eksempel kølsvarte, og uformatert tekst blir grå. Er det noen måte å sette firefox som et unntak fra themingen så jeg ikke må ctrl+a hver gang jeg skal lese noe? Kjører for øyeblikket XFCE under Arch Endret 14. desember 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tror ikke det går. Det er forøvrig et "kjent" problem, som du kan se i en av kommentarene her: http://jimmac.musichall.cz/log/?p=395 Det går foresten hvis du kjører ff som en annen bruker, og sørger for at den brukeren ikke har tilgang til det themet du bruker. Men det er så klart en lite fleksibel løsning. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Alternativt kan du bruke et Firefox-theme som overstyrer default theme til operativsystemet. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) RattleBattle: Finnes det tema til ff som forandrer på fargen til forms osv? Du kan muligens også oppgi en css-fil til Firefox som overstyrer fargevalg for problem-widgets'ene. Skjønner problemet til trådstarter! Har flere ganger prøvd meg på mørke gtk-tema, men alltid gitt opp på grunn av at det funker så utrolig dårlig med nettleseren. Funker glimrende med alle andre gtk-programer synes jeg! Endret 14. desember 2007 av LessThanJake Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Problem løst. Under ~/.mozilla/firefox/profilenavn/chrome finnes en fil ved navn userContent.css Denne kan regnes som "default" instillinger som overkjører systemdefaulten på nettsider, men som overkjøres av nettsidens styling. Anbefaler alle som vurderer mørkt theme å ta en titt på denne! Sett noen bakgrunnsfarger til 0 og nullstill noen borders, så er du straks tilbake på default! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå