Ratleto Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdaget tidligere i kveld at jeg ikke får opp "Legg til i favoritter" i "Valg" på en diskusjon etter at jeg byttet til "Hardware.no dynamisk". Sjekket deretter alle versjoner, og fant ut at i gamer.no-utgaven, så kom _ingen_ valg opp! Jeg bruker XP, Firefox 2.0.0.11. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Blir dette problemet gjort noe med, eller? Er litt mye styr å måtte bytte skin bare for å få lagt inn emner i favoritter. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bruker ikke designet selv, siden jeg ikke er fornøyd med at de ikke har endret formatering og hva som skal vises av profilinformasjon. Det jeg ønsker er å bekrefte problemet og si at et slikt problem bør bli rettet, "Favoritter" er en finfin funksjon. Men jeg finner ikke problemet du nevner for Gamer.no, men du mente kanskje amobil sitt tema, hvor valgmenyen ikke har bakgrunnsfarger? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg