Doc_Chronic Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har kjøpt meg ett XFX GeForce 8800Ultra 650M 768MB XT og når jeg kjører 3dmark06 så kommer den en slags rar klikkelyd/pipelyd når det belastes. Det samme skjer når jeg spiller. Dette er utrolig irriterende! Noen som har hatt samme problem eller som vet hva dette kan vær for noe? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 kjent sak, dette er strømforsyningen til 88U kortet som belastes.. er på alle ultra kort jeg har hatt noen gang.. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 kjent sak, dette er strømforsyningen til 88U kortet som belastes.. er på alle ultra kort jeg har hatt noen gang.. Ahh, takker for svar! Så da er ikke fare for att kortet mitt smelter ned til en plastklump altså? Jeg prøvde Unreal Tournament 3 (alt grafikk på fullt seff:)), når jeg hadde på lyd så la jeg ikke merke til lyden, så jeg får vel bare leve med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå