Gå til innhold

Thunderbird - total backup.

sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Det jeg har gjort er å kopiere Firefox mappa som ligger i Documents And Settings/YourAccount/Application Data/Mozilla. Da kopierer jeg både Firefox mappa derifra og registry fila som ligger der. Også kopierer jeg Thunderbird mappa som ligger i Documents and Settings/YourAccount/Application Data/Thunderbird. Dette fungerer fint og det meste skal fungere når du kopierer mappene tilbake til riktig plass. Når jeg gjør dette så får jeg alle tilleggene og greier slik at jeg hadde dem før. Det samme gjelder for Thunderbird, men den tar jo selvfølgelig med E-postene også den da siden at E-postene ligger i Documents and Settings/YourAccount/Application Data/Thunderbird/Profiles/og en mappe med bokstaver og tall/Mail.

Jeg er litt usikker på om den tar med passordene som er lagra i samme slengen. Jeg husker ikke hvordan det var akkurat nå dessverre, men du får bare prøve. Mozilla Backup programmet har jeg ikke prøvd. Ser ikke noen grunn til å gjøre det heller når jeg egentlig bare trenger å kopiere mappene.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...